Oj! Sto sztaboj? Ja na ulice upal. Kto zse tyibjé pamagal?
Szöveges ítélet
igen gazdaságos. Erdélyből hazafele jövet ágyúgolyó futam módjára közel padlógázzal 4-en, hogy még t...ünkről is csomag lógott 15 lityi brenyával Kolozsvárról Nagyváradig (~250 km Királyhágóval).
A rönóhoz képest a megbízhatóság mértékegysége. Azzal ha elhagytam a Bp táblát már görcsben állt a gyomrom + rohadt mint a szar. Ezt családból vettem nálam látott először havat. Olajat gyakorlatilag nem eszi (10000-enként max 2-3 deci). Kicsit sajnos elkezdett rozsdásodni a sárvédő. Én Kamcsatkának is neki mernék indulni ezzel. Ja igen a gyengéje mint minden szamárnak: a kuplung. Ez azt jelenti, hogy ha eredeti ruszkit rak bele az ember akkor kb 50000-et bír. A Sachs gondolom jobb.
Hibalista
- letörtem az indexkapcsolót mint a szart :)
- főfékhengernél kicsit szivárog az olaj - a javító szett írd és mondd: 120 Ft
- jobb oldali kormány gömbfej - 1500 péz - ez nem hiszem, hogy a kocsi sara lenne. Megjártam Székelyföldet + budapesti utak mindennap és még eredeti volt rajta
Ide hordtam szervizbe
én csinálok mindent
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 5 GTX | Következő autója? | velorex vagy MB 500 SEC :) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
