Nekem tényleg bejött!!!!!
Szöveges ítélet
Nem volt sem korróziós, sem elektromos gondom, biztonság miatt vétel után azonnal vezérm?szíjcsere. Benne magyar elekrtonika. Mindig volt tart alkatrész nálam, meg szerszámok (család, hosszú utak miatt: ac membrán, elosztófedél, rotor, kés?bb kaptam gyújt. elektronikát.Sosem volt szükség rájuk! 2 ajtó, tán ez volt a legnagyobb baja, meg a kalaptartót kézzel emelni. 2x kellett cserélni ajtókitámasztót, sokszor látni fával kitámasztást, ez veszélyes és kényelmetlen. A bels? szinek, kapcsolók pocsékok, ez tény. Ja, a belülr?l fényszóróáll. sosem m?ködött. Férfias kuplung, váltó, 4 seb. Ennek ellenére város 10, hosszú út 6 l fogyi, 90-110 jó neki. Simán el?zni bármit 3-ban, menettulajdonságaival meg voltam elégedve (mai Ignisemmel nem tudom, 2-3 visszakapcsolás is kell az el?zéshez. El?z? Trabantommal szemben nem éreztem, hogy minden nap közeledik a vég, ott minden rosszabb, hibásabb, gyengébb, zörg?sebb lett, itt nem, illetve a vége felé hidegen nyikorgott tán a nyelestengely?, valamint a legendás oroszos f?tés csak lehelt télen, fázni mondjuk nem kellett.Néha a f?t?radiáto nyiszogott kicsit. A gatyámat messze nem költöttem rá, finoman jártam vele. Kifogtam, lehet.
Hibalista
- Akku 2x (mivel használt autó, valamint2.akku használt,természetes), 2x vezérm?szíj (biztos ami biztos, nem volt gond vele). Fékek átnézése-kattogott. 1 félt.gumiharang
- F?téscsap, s a f?t?radiátor, valamint valszeg a hidegen nyikorgó nyelestengely, de eladtam. 2x hátsó ajtó kitámasztók.
Ide hordtam szervizbe
Maszek, mindent megoldott rendesen.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 kombi | Következő autója? | suzuki ignis |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
