A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S 1.3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindörökké CSACSI:-)

Szöveges ítélet

Na hát hol is kezdjem? Szóval az én szamarám az egyben az első autóm is volt, ezen tanultam úgy igazán vezetni:-) Először amivel meggyült a bajom az a gázadásvolt, mivel eléggé libegett a pedál a helyén így furcsa volt más autóhoz képest, de belejöttem kb fél óra alatt és akkor már nem fulladt, nem kapart:-)) A belső tér: hagy némi kívánni valót maga után, mint minden szocialista autóban és ezt az anyagra értem ami önnmagába nem is lenne akkora baj, de ha az illesztéseket vesszük hát az szörnyű hogy mien idegtépően nyöszörgős tud lenni, a földutas kiruccanásokról nem is beszélve. Váltója az egy istenség volt, soha semmi gáz nem volt vele, jó persze amikor elkapott a versenyszellem akkor azért a nagyon gyors váltásnál volt hangja de az még egészséges:-))/ !!! nagyon fontos hogy váltóba csakis motorolajat szabad tölteni!!! Ami nekem soha nem jött össze mert mái napig nem tudom hol kell feltölteni:-))/ Meg kell említenem még a legfontosabb dolgot, ami a gyertya probléma volt. Folyamatosan beköpte a gyertyát ami kicsit idegesítő volt ilyenkor természetesen nem is akart menni, ami csak akkor gond ha pl a Csepeli átjárón akarunk átkelni mert az kicsinykét döcögősen ment. Erre a problémára azt ajánlanám, -ha valaki nem akar motor generált- hogy vagy rakjon bele valami sűrübb olajat vagy kopásgátló adalékot (én a Wynn´s Super charge-t használtam az tuti gyertyát meg Brisk-et) ami besűriti az olajat. Én az utóbbit használtam és tökéletes lett tőle:-) A másik dolog amivel nagyon megszenvedtem az a hűtörendszer volt mikor amit soha nem sikerült meg takecolni így mivel ujjra nem volt pénz így az 5 literes vizeskannával élettársi kapcsolatba kerültünk:-) Következő ami nagyon gáz volt az a fék! A munkahengerek közül is inkádd a két hátsó volt amik közül hol az eggyik hol a másik nem akart működni. Álltalába 2 hiba volt vagy folyt vagy az önnbeállója adta meg magát de ezek inkább gyártási technika számlájára írható. Hát azthiszem ennyi amit tudok írni a Szamaráról. Azon kívül hogy voltak vele gondok, én még mindig aztmondom hogy a saját kategóriájában nagyon tuti kis autó a szamár:-) A vezetési élményről nem is beszélve:-)

Hibalista

- gyetya, hűtő, fékek+ elekto

Ide hordtam szervizbe

magam berheltem

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 97000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója? Lada 2107
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)