Metál csótány
Szöveges ítélet
Zsír új gép volt a drága szamara szedán amikor összejöttem vele. Elsősorban melós autónak vettem. Szaladjide-szaladjoda, anyagvásárló igásvonó volt. Illetve lett volna...A vezethetősége szörnyű. Ha kövér gázt nyomtam elhúzta a kormány jobbra, motorféknél balra. Folyamatosan korrigálni kellett egyenes úton is. 200 km-es út is kifárasztott. Olyan hibákat produkált amit el sem hittem volna, ha más meséli. Első hétem hosszirányban elrepedt a gumi, majd a vezérműszijj szakadt el. Miután sokat panaszkodtam a terhelésváltási reakciókra a szervizben, megnézték a porlasztót a , és találtak benne egy beazonosíthatatlan alkatrészt aminek nem zalálták a helyét. Összeszerelték az nélkül, és a maradékot a kezembe nyomták.
Otthon kétórai porlasztó szerelés után megtaláltam a helyét....Amikor lejárt a garancia már magam javitgattam. A hátsó hangtompítódobot is én reparáltam meg, mert 20 000 km alatt széthullott a belseje. Két éves korában eladtam és vette egy swiftet, alig drágábban. Azóta 13 év telet el és a swift azóta is megvan. Csajozni nem lehet vele, de sosem romlott el, és lehet nyugodtan vezetni. Szerintem az oroszok komplex dolgokat nem tudnak gyártani. A pc-s játékaik ugyan olyan sz@rok mint az autóik.....meg különben...milyen hideg van náluk télen...meeeeeg hogy néznek már ki...na
Hibalista
- gumiabroncs, porlasztó, műanyag alkatrészek, vezérműszíjj, kipufogódob....
Ide hordtam szervizbe
Skultéti garanciális szerviz, ahol már előre köszöntek a szerelők...
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Saját beavatkozás
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | suzuki swift/bmw m6 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |
