Mentős Mercédesz
Szöveges ítélet
Az autót 1998-ban vásároltuk, trabantból ültünk át. Családi autónak két gyerekkel. Akkor átmenet volt a keleti és nyugati autók között. Sajnos kifogtuk, mivel az orosz piacra szánt modell volt. Éppen ezért messze alul maradt más ugyanilyen kategóriájú samarához képest.
A lehetőségekhez képest strapabiró autó, lehet vele vontatni költöztetni :) még anno valamilyen szinten megjelenni is.
Sajnos a fentebb emlitett orosz piaci létjogosultsága miatt sok baj volt vele. 130-nál nem ment többet, több helyen rohadt az alváz, a doblemez. Ezek állandó javitgatása. A 1 szelep elégett benne, kicserélés után ment tovább. A kipufogó sokszor kilukadt. Tönkrement a vizpumpa, az ablakmosó, a váltó kikopott, nehezen lehetett sebességbe rakni.
A szivatóval sokszor gond volt, nehéz volt jól beállitani. Sok apró de bosszantó hiba, ami persze együtt jár egy ilyen kategóriájú autóval.
Fogyasztása 6-8.5l közötti volt.
Az alkatrészek nem drágák, igy ha javitani kell meg lehet úszni kevés pénzből. Egy igazi öszvér, munkára még mindig kiválló.
Hibalista
- Indexkapcsoló, vízpumpa, fűtéselzáró csap, szelep égés, kipufogó, ablakmosó
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 46000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Trabant | Következő autója? | Toyota Yaris D4D |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
