A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S 1,5/ VAZ21083 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható útitárs, megérte!

Szöveges ítélet

Kiváló, megkímélt állapotban vettük 1998-ban.
Gyári grafitmetál szín, (nem gyári) napfénytet?, s minden egyéb, ami egy családi autótól elvárható.
Hamar kiderült, hogy az autónak "lelke van": a kíméletet meghálálja.
Hamar megbarátkoztunk vele, noha korábban sohasem volt Lada a családban. Amit elvártunk t?le, hozta, akár kettesben autóztunk, akár tele kocsival haladtunk. A legkeményebb er?próbája egy Horvátországi nyaralás során négy feln?ttel, telepakolt csomagtartóval és tet?boxszal utaztunk. A kocsi nyugodtan teljesített 110-120 között, és a fogyasztás nem ment feljebb, mint 7,2 l/100 km.
Pozitívum:
# Jó úttartás, kanyarstabilitás.
# Rendszeres szervizelés esetén a hibák el?fordulása a minimumra szorítható.
# Az alkatrészellátottság kiváló, meglelve a megfelel? autósboltot, b?ven válogathatunk gyári és utángyártott alkatrépszek között, alacsony áron.
# Az autó az árához képest elég komfortos, igaz, sok a m?anyag a beltérben, de ez könnyebbé teszi a tisztán tartást.
# Rugózása jó, a magyar utak is elviselhet?k.
# Fogyasztása meglep?en jó megfelel? vezetési stílus mellett.
# A kategóriájához képest meglep?en nagy a hely a hátsó üléseken és a csomagtartóban.
# A nem túl dinamikus teljesítményt minden körülmények és terhelés mellett is teljesíti.
# A féltengely ismert sérülékenységét nem tapasztaltuk.
# M?szaki vizsga költségei is alacsonyak.
Apró dolog: A Lada tulaj zsebéb?l nem néz ki a pénz, ezért a szervizek nem akarják kényszeresen megvágni :-)

Negatívum:
# Télen, rövid távon a szívató miatt a fogyasztás megemelkedik
# A barna szín? m?szerfal anyaga rossz, napfény hatására megrepedezik (nekem szürke van)
# Kormányszervo és els? légzsákok hiányoznak
# A gyújtáselektronika id?nként leáll, eleinte pár perc után újraindítható az autó, de ekkor szerezzük be a cserealkatrészt!
# A bels? m?anyagborírás illesztései nem a legjobbak, hajlamosak nyikorogni. Rögzítsük ?ket utólag!

Összegezve:
Nem szabad "ütni-vágni" való autóként kezelni. Ez egy komoly kocsi, igaz, ne a mai modellekkel hasonlítsuk össze, hanem a nyugati márkák ´80-as évek eleji változataival. Kíméljük meg, meghálálja.

Hibalista

- Gújtáselektronika 30 000 km-enként. Ára kb. 5000 (!) Ft, viszont a hiba azonnali megállásként jelentkezik. (Javasolt tartalékot magunkkal vinni.)
- A karosszéria 10 év után korrodálni kezd.
- A kuplung id?nként gyengélkedett, kb. 110 000 km-nél javítani kellett.

Ide hordtam szervizbe

Ladik Autószerviz, Komárom
Gyors, korrekt munka, Ladával is szívesen fogadtak.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (5) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 Következő autója? Skoda Fabia
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)