Málhás szamár
Szöveges ítélet
Amikor ezt üzembe helyeztük, onnantól kezdve nem volt megállása, ennek köszönhető a mára 3x is átforduló kilométer számláló.Még ekkor is az óra szerint 165-el ment autópályán 4 emberrel.(újan 175km/h egyedül, ilyenkor már az előzést el lehet felejteni, mert instabil a sávváltásnál)Az autóval alapjába véve nem volt nagyobb probléma 2006-ig(ablakmosó motorja ha gondol egyet, bekapcsol, orvosoltam,kivettem a biztosítékát:), ezenkívül az oldalsó tükrök megvakulnak egy idő után,valamint eltörik a karja, amivel lehet állítani,ritka amikor mind az 5 ajtó nyitható,valamelyik mindig elromlik,a csomagtaró ajtajánál beázik, de semmi gond, mivel a pótkeréktartónál is kirodhadt ezért van hol kifolyni a befolyó víznek :), ilyen az orosz fém, de ha minden igaz, akkor ezt most megjavítják, legalábbis próbálják), 2006-ra annyira szétrodhadt, hogy ki kellett heggeszteni(mára kiderült, hogy az ,,autóbádogos,, csak látszólag csinálta meg, mivel most megint kell heggeszteni). Idén viszont a generálozást is ideje volt megejteni rajta, mivel a 2. dugattyurol elszállt a gyűrű (240000-nél volt gyűrűzve először,az meg eddig birta, de addig motorjához se lett nyulva-ez szép!!!) valamint letört a dugattyúról egy apró darab.Amint az autó hazakerült, már hazafelé furcsa hangokat adott ki a bal hátsó kerék, mint kiderül, beszakadt a felfüggesztés. :( most ezt javítják, de kérdem én, mi jön még ez után? Valószinűleg ez azt jelenti, hogy mostmár feladja a harcot. de én még bízok benne, hogy ujra feléled és repül, mint régen.Alapjába véve, meg vagyok vele elégedve, mert egy ladától ez is szép teljesítmény.Apró bajai mindig vannak, de azokat kevés pénzből meg lehet javítani és rendkívül igénytelen és strapabíró, mint minden orosz gép.Igaz, hogy a formája divatja mult,de ha lehetne, akkor uj Samarát vennék, de sajnos már nem kapható.A 110-esek meg nem tetszenek, mert mondjon ki mit akar, de szerintem a belső kidolgozása ócskább, egyébként jó hajtani,Kalinát még nem próbáltam, de az tetszik és lehet hogy végül az lesz,már csak a ,,márka,, iránti elkötelezettségből is.
Hibalista
- Ablak moso motorja,ablaktekerők párszor letörtek, kilincs mehanikája eltört, műszerfal világítása elment, de ennyi év alatt szinte kötelező is, mert mégis csak egy Lada.
Ide hordtam szervizbe
Egy kedves barátomhoz.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 15 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 322000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Samara | Következő autója? | Lada 110-es, vagy Kalina |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
