Made in USSR, avagy a CCCP-s szörny!
Szöveges ítélet
Mi a 90-es évek elején vettük a Samarát, akkor még igazi csajozos kocsinak számított, de most már nem az:(.
2004-óta közösen használom a bátyámmal, és én csak jókat tudok róla mondani. Motorikusan nagyon jó. Igénytelen nem sokat kell törödni az olajcserével és nem igényes az olajra. Srapabíró, volt olyan eset amikor az egyik dugattyú eltört és 3 dugattyúval is a kocsi üzemelt,90-100 km/h mosolyogva vitte:). Tökéletes igavonó állat:). A váltója nagyon király, most 19 éves, azóta erdeti alkatrészekkel üzemel. Kasznia iszonyú erős, egyszer belém jött egy nehézgép,akkorát szólt, hogy azt hittem, hogy nincs meg a kocsi hátúja, de meglepetésemre csak a lámpa bura tört ki. De sajnos egyben a kaszni a kocsi leggyengébb láncszeme(nagyon rohad) illetve a hűtő-fűtő és a hozzá tartózó berendezések.(2 évente a fűtő cső szétmálott,több ször tönkre met a radiátort nyitó szelep, és a radiátor).
Én eleinte iszonytosan rüheltem a Samarát, de most már megismertem, kiismertem a rigolyáit, és nagyon megkedveltem a kocsit.
Hibalista
- generátror, gyújtás elosztó, dugatyú, szelepfedél tömítés, karburátor(fals levegőt szívott), komutátor, műszerfal(szétrepedt),hűtő,hűtőtermosztát, radiátor,fűtőmotor,vizpumpa, és a kasznit sokat kellet foltozni, kuplungszerkezet,stb
Ide hordtam szervizbe
mi szervizeljük:)!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 15 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
