Ma már "ég?", pedig még ma sem gáz....
Szöveges ítélet
99-ben vettem az 5 éves autót. Egy ideig egész szépen remekelt, a kocka Ladához képest rendkívül alacsony a vibráció az utastérben, csendes, sima járású a motor. A futóm? egy álom, legalábbis a kor színvonalán: 120 felett is könnyedén úton tartható az autó, egyenes menetben, szélcsendben, bakhátmentes úton a kormány minimális korrekciót igényel még autópálya-tempónál is. 4 sebességes autó lévén sajnos a zaj jelen van városon kívül :(
Gondozni kell az autót, különben megbosszulja magát: zsírzás, állítás hiányában a rossz kilincsek miatt nem tudsz majd beszállni, csak a csomagtartón át, ami akkor is rácsukódik a hátadra, mert a teleszkópok is megfáradnak id?vel. Állandóan retteghetsz majd a nem m?köd? hátsó lámpák (index) miatt, hogy belédjönnek hátulról. Az ajtók kocka Ladához hasonló förtelmes hangon csapódnak, ezzel sajnos nem foglalkoztak a tervez?k, pedig maga a zárszerkezet teljes ugyanolyan felépítés?, mint a mai autókon. Akárcsak minden: kormányszerkezet, futóm? felépítés, motorkonstrukció (aluhengerfej, ohc vezérlés, keresztben beépítés)....
Ezért szerettem a Samarát, de azért kell a finomhangolás egy G Astra személyében, amivel a színház el?tt is megjelenhetek és nem leszek nevetség tárgya...
Hibalista
- rengeteg minden, felsorolni sem tudom. gyakorlatilag az egész autó kicserél?dött e pár év során... :DDDD
- (f?alkatrészek: generátor, kuplung. h?t?, kipufogórendszer, minden beszart)
- + a kaszni ha elkezd rohadni, nincs megállás :(
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 94 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | kocka (nova) | Következő autója? | Opel Astra G |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
