A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S EZERÖCSI volt 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ma már "ég?", pedig még ma sem gáz....

Szöveges ítélet

99-ben vettem az 5 éves autót. Egy ideig egész szépen remekelt, a kocka Ladához képest rendkívül alacsony a vibráció az utastérben, csendes, sima járású a motor. A futóm? egy álom, legalábbis a kor színvonalán: 120 felett is könnyedén úton tartható az autó, egyenes menetben, szélcsendben, bakhátmentes úton a kormány minimális korrekciót igényel még autópálya-tempónál is. 4 sebességes autó lévén sajnos a zaj jelen van városon kívül :(
Gondozni kell az autót, különben megbosszulja magát: zsírzás, állítás hiányában a rossz kilincsek miatt nem tudsz majd beszállni, csak a csomagtartón át, ami akkor is rácsukódik a hátadra, mert a teleszkópok is megfáradnak id?vel. Állandóan retteghetsz majd a nem m?köd? hátsó lámpák (index) miatt, hogy belédjönnek hátulról. Az ajtók kocka Ladához hasonló förtelmes hangon csapódnak, ezzel sajnos nem foglalkoztak a tervez?k, pedig maga a zárszerkezet teljes ugyanolyan felépítés?, mint a mai autókon. Akárcsak minden: kormányszerkezet, futóm? felépítés, motorkonstrukció (aluhengerfej, ohc vezérlés, keresztben beépítés)....
Ezért szerettem a Samarát, de azért kell a finomhangolás egy G Astra személyében, amivel a színház el?tt is megjelenhetek és nem leszek nevetség tárgya...

Hibalista

- rengeteg minden, felsorolni sem tudom. gyakorlatilag az egész autó kicserél?dött e pár év során... :DDDD
- (f?alkatrészek: generátor, kuplung. h?t?, kipufogórendszer, minden beszart)
- + a kaszni ha elkezd rohadni, nincs megállás :(

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 94
Kényelem (5) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? kocka (nova) Következő autója? Opel Astra G
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Az" Orosz csoda

S Samara 1,3 - 1989
1999.11.30 87000   -

15 év gondtalan autózás

S 1.5 - 1991
2017.01.13 160000   -

15 év h?sies szolgálat

S 1.3 - 1989
1999.11.30 118000   4,7

2108-as,a Bolsevista Sztyeppegyilkos

S 1,3 2108 4 seb. - 1988
1999.11.30 16000   -

A Baltikum királya

S Baltic 1500I - 1999
1999.11.30 14000   -

A Csacsi

S VAZ/Valmet Baltic 1500i GL - 1999
2009.03.06 0   -

A MINDENES SZERELEM!!!!!

S 1.3 - 1988
2008.11.03 25000   -

A Samara a legjobb!!!!!!!

S 1.3 - 1988
2008.03.30 50000   -

A Samara megéri

S 1.3S - 1990
1999.11.30 36000   -

A Samara, amit restaurálni kellett

S 21093 - 1994
1999.11.30 1000   4,0

A Vad(szamar)ak Ura!

S 1,3 S - 1990
1999.11.30 35000   -

A Vörös Október:-)

S 1,3 - 1989
1999.11.30 30000   -

A csacsi

S 21093 1.5 5 ajtós szabályozatlan katalizátor - 1994
2012.07.22 90   2,8

A családi kocsi

S 1,5 - 1994
2007.12.20 10000   -

A csodaverda

S 1.3 - 1990
2008.02.15 22000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)