Lomha de massziv,megbízható tank
Szöveges ítélet
2006 Juniusában vettem Csopakon,105 E pénzért, 18 évesen, megkimélt állapotban. 3 ajtós, 4 sebességes, előttem egy öreg bácsikáé volt aki hetente 2szer járt vele szőlőbe, hihetetlenül megkimelt állapotban kivéve hogy a 4 dugattyu közül az egyik besült, azt cserélni kellett. Rozsda egy szál se, külseje-belseje szinte gyári állapotban volt, üléshuzat kissé elkopva. pontosan 2 éve használom egyetlen egyszer hagyott ott apro kontakt hiba volt a motortérben amit kb 1perces érintkezőcsiszolás útján sikerült orvosolni. 7 és 8 liter közt eszik, egy dolgot nem lehet vele: száguldozni. 110 maximum, gyorsulás mint a reumás csiga, autopályan elozni vele nem biztos, hogy szerencsés probálkozás.kibírt 5 (!) Veszprem -Ausztria utat oda- vissza, egy muksz nélkül valamint egy Veszprem .- Rijeka utat szintén gond nélkül.( 1000km, hegyeken, havon keresztül is)
amit nem szeretek rajta: a szine. papir szerint kávébarna szerintem inkább fosbarna.
Télen csak tökig kihuzott szivatoval indul, alkatresz es javitasi költsege viszont meglehetősen alacsony.
Megbizhato, olcso fenntartásu auto, amig nincs pénzed másra megteszi. "Betegsége" a korrózio, mndenképp érdemes az alvázat olajjal lekezelni és akkor nem rohad.
Hibalista
- 1 db dugattyu (elégett) csere : 27000 ft
- gömbcsuklo -borító gumiharang 5000 ft
- kormányban valamilyen gumi izé 2000 ft
- alvázkezelés olajjal: 4000 ft
- jobb elso gumi eresztett 500 ft
Ide hordtam szervizbe
Géza ( balatonarács)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | uno | Következő autója? | seat ibiza 1.0 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
