Lenézik pedig szobrot kéne emelni neki!
Szöveges ítélet
Mivel előző itéletem kis elfogultság miatt nem minden ízében felelt meg a valóságnak ezért most átirom az egészet:)1998 ban vásároltuk 36 000 kilóméterrel első tulajtól fütőtt garázs sáros cipő sose stb...Mi piacos család voltunk és megvétel után rögtönn ugrott a hideg vizbe.Persze az elején még vigyáztunk rá kiméltük stb de egy idő után elmult ez a korszak és kezdőttek neki a hosszu szürke évek amikor mindegy csak mennyen jeligével borzalmasan gyötörni kezdi az ember árúért járással és ide oda cipekedéssel.Én 2004 ben vettem birtokba az autót és azóta csak én használom.Nagyon megszerettem az idők során mert egyszerüen JÓ.Megtanitott rendesen vezetni,megtanitott a kuplungot és a féket használni mert ebben aztán van mind a kettő rendesen:).Elsőre furcsa hogy a pedálok és a kormány elég közel vannak és igy mindig muszály teljesen hátra tolnom az ülést mivel 203 cm magas vagyok.Igy mögöttem mán csak kisseb termetű emberek férnek el vagy a nagyobbak egyszerüen terpeszbe ülnek és nem ugy mint aki karót nyelt:)Került bele egy sportkormány igy még jobban elfér a lábam ugyanis a gyári kormány annyira széles volt hogy egyszerüen akkora terpeszben kellet ülnöm hogy nem tuttam rendesen uralni a pedálokat.Nagyon sokat jártam vele (Miskolcrol)Pestre Nyiregyházára Debrecenbe és egyéb nagyvárosokba áruért vagy piacozni.Megjárta és a ma napig járja az autó számtalanszor Ukrajnát és Romániát "üzleti ügyben":).Megjátuk vele Olaszoraszágot kétszer 4 en plusz 4 ember cucca.Nem sztrádabajnok az autó de lehet vele nagyon szépen menni.Nagyon csúnya meglepetéseket lehet okozni vele városban piroslámpás gyorsulásoknál Astra Golf és egyéb ilyen autónak titulált masináknak.Ez egy vérbeli nagybetűs AUTÓ.Fogyasztása számomra megfelelő télen városban sem megy 8,5 liter fölé.Ha egyedül megyek hosszu távon volt már hogy 6,5 el elmentem.Előzni csak ésszel szabad!Nem szabad belemenni bizonytalan "na itt még beférek"előzésekbe mer ráfázhatunk.5 emberrel is tud azért menni ha nem kell előzni.Az oroszok nem ismerték a chiptuningot ők ezt ugy oldották meg hogy inkább fogyasszon többet de ugyan ugy mennyen.Ez az autó csak egy nagyon kicsi törődést kér és meghálálja ezt bizton mondom.Mindent egybevéve egy nagyonjól kihasználtató kvázi tágas strapabíró és télleg az nem ugy mint ahogy olvasom itt hogy ilyen autókat igáslónak neveznek hogy Suzuki Ignis váááááááá.Szoval jó kis verda ez csak törődni kell vele és vigyázni kell rá.Csáztok csumdáré István voltam:)
Hibalista
- Ac pumpa,főkfékhenger kb 3 szor(minden alkalommal csere),gyujtás alkatrészek,ablakmosó nem mükszik kb 2 éve:),gyujtás kommutátos beázott,ezen kivül kopó fogyó évente cserélendő alkatrészek és persze az elhanyalgolhtatlan jó öreg kontakt hibák ami lassan az agyamra megy:)
Ide hordtam szervizbe
én magam(azért csak 8 mer néha már az én türelmem is elfogyott)
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
komolyabb dolgokhoz isemrős szerelőhöz hortam jól olcsón és prcizen dolgozik
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 192000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 2105 | Következő autója? | Már tervezem de ezt nem adom el semmiképp |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
