A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S 1300s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kétszemélyes ötajtós

Szöveges ítélet

Ez egy olyan kifejezetten igénytelen szerkezet ami képes eszméletlen természetességgel az örökkévalóságig üzemelni. De komolyan, olyan hiba nem volt vele mióta nálunk van, ami megakadályozta volna a haladásban. Azt nem mondanám hogy nem romlottak el rajta dolgok, de pl a gyújtáselektronika haldoklása sem okozta a teljes üzemképtelenséget. Ami elromlik rajta az egyébként nagyon mérsékelt áron cserélhet?, alkatrészt mindenhol találni hozzá.

Kényelem szempontjából el?l meglep?en jó, el lehet férni rendesen keresztben, hosszában. Hátul viszont csöppet sem jó a helyzet kényelem szempontjából, beférni magam mögé csak pajszerral, a fejem pedig a tet?t döngeti minden döccenésnél. A kormány kifejezetten jó pozícióban van (bár nem állítható, és biztonság szempontjából ez a pozíció kifejezetten rossz). A pedálok talán kicsit közel vannak egymáshoz... nehézkes bakancsban vezetni :P A váltó tök rövidnek, majdhogynem sportosnak néz ki... igazából egy jó 40 centi hosszú valami :P

Beltérr?l még talán annyit hogy minden az ég világon m?anyag, és minden nyiszog is ahogy kell. Jahh, egy csöppet idióta kialakítású a m?szerfal, hiába van egy hosszú polcszer? izé rajta, semmi nem marad meg ott. Keszty?tartó elég nagy, és az alatta lév? polc is hasznos.

Tuning szempontból elhanyagolt, amíg a klasszikus ladákhoz majd mindenféle specifikus kiegészít? található, addig ehhez szinte semmi. Motor tuningot hálásan fogadja, el?jönnek bel?le nyútonméterek meg lóer?k szolidan, és igazából ebb?l a szempontból sem valami költséges darab.

Hibalista

- féltengelyek, gömbfejek, elosztófedél és rotor, csomagtérajtó teleszkópok, váltó (egy csatornafedél túl kiállt, kicsit szétkapta a váltóházat... olaj el, váltó szét), fényszóró magasságállító, gyújtásvezérl? elektronika

Ide hordtam szervizbe

valami helyi viszonylag nagy szervíz, nem szakosodott fajta, de így utólag kendácsm?veknek nevezném legszívesebben...

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Bódis Péter és jómagam

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat I Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)