Kék mobilitás
Szöveges ítélet
nem volt pénz jobbra ezért vettem. A ladák között ez a legmodernebb, áttervezett motor, karburátor, stb.
Idős autó, a kasznija ennek megfelelően rohad. Az elektromos rendszere elég gyenge, de ez is a korának tudható be. Javarészt városban használom, a fogyasztása így átlagban 8,5 l/100 km. A legjobb érték országúton 6,5 l volt a legrosszabb télen, városban 11,5 l/100 km. Havonta 600 km-t megyünk vele, arra pont jó. Hosszabb útra csak úgy indulok vele, hogy szerszámosláda a csomagtartóban. Két kisgyerekkel még éppen elférünk benne. Presztizsértéke 0, min denki leelőz, bármi áron is. Ez eléggé idegesít, de kezdem megszokni.
Összességében annak ajánlom, aki nem akar/tud x évre havi 30000 Ft részletet bevállani és elviseli, hogy mindenki fikázza az autóját. Nem árt még, ha szeret barkácsolni, mert sok apró hiba van az autóval, amiért a szervizben sokat kellene fizetni.
A legnagyobb előnye az autónak, hogy viszonlyag olcsón mobilitást kapsz.
Havi kb 15000 Ft-ba kerül 20 liter benzinnel együtt a fenntartása. Ha ilyet veszel figyelj, hogy katalizátoros e. Zöldkártyánál problémát jelent, mert tuti, hogy cserélni kell.
Hibalista
- generátor, gyújtás, akksi, általában az elektromos rendszer
Ide hordtam szervizbe
magamnak szervizelem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 147000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf II | Következő autója? | talán Skoda |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
