Jó volt szamaragolni!
Szöveges ítélet
Amikor megvettem(1992) álmaim autója volt. Nem csalódtam benne! Nagyon mégérte az árát. Egyes paraméterekben akkor szerintem több nyugati autót vert. Motorikusan kiváló. Az én változatom 4 sebességes volt, nagyon hiányzott bel?le az 5.
Elöl tágas kényelmes autó. Hátul már egy kicsit sz?kösebb a tér. Az enyém 3 ajtós változat volt. Hátra nagyon könny? a beszállás. A f?tése kiváló! Gyorsulása ma is ver jó néhány korszer?bb autótípust.
Egy néhányszor cserben hagyott. Többször eldugult a porlasztó. Ez szamara betegség. Ezt könnyen lehetett javítani.
Nagy es?ben nagyobb víztócsába(20-25 cm mély) csak nagyon lassan lehetett vele belehajtani, mert beázott valamelyik gyújtással kapcsolatos vezeték. Ilyenkor leállt az autó. 10 perc szárítgatás után pöccre indult.
Mindent összevetve nagyon szerettem és csak rozsdásodása miatt cseréltem le(sokat kellett volna rá költeni).
Hibalista
- Az ablakmosó motort 2-szer is cserélni kellet. Végül vettem bele egy univerzális tartályt motorral együtt.
- 75000 km-nél komplett kuplung csere.
- 80000 km -nél hátsó lengéscsillapító csere (párban).
- Ablaklehúzó kar törése.
- 60000 km vezérm?szíj csere.
- 100000 km feszültségszabályozó csere.
- 3 évenként akksi és hátsó kipufogódob csere.
Ide hordtam szervizbe
maszek kisiparos ill. saját magam
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Kispolski | Következő autója? | Fiat Brava-t vettem |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
