Gáz nélkül egy jó kocsi!
Szöveges ítélet
Első tulajdonostól vettem a szamarat. Induláskor az irányjelző karja rögtön letört, de ezt hál´ isten nem követte pechszéria. Nagyon jól üzemelt a járgány, jól húzott,kevesett fogyasztott. Aztán takarékossági megfontolások alapján beleszereltettem a gázberendezést. Ez nagy hiba volt. A benzin-gázüzemhez nem lehetett a porlasztót ideálisan beállítani és a beszerelés után a benzinfogyasztása is megnőtt. Szivárgott, szinte mindig gázszag volt az autó körül. A benzinüzem 70/-áért tudtam üzemeltetni gázzal, de a megtakarított pénzt otthagytam az autógázszerelőnél, mert oda azért el kellett járni. A gázberendezés meghibásodása miatt kétszer hagyott ott az autó, mindkétszer Ausztriában. Fontos! Eszedbe ne jusson Ladát gázüzemre átállítani!
Hibalista
- Szinte mindennel probléma volt a porlasztótól a kipufogóig. A gyújtáselosztóval szinte mindig gond volt. Az ablaktörlőberendezés meghibásodása miatt törzsvendég voltam az autóvillamossági szerelőnél.
Ide hordtam szervizbe
Széles Zsolt Olasz Autók Szervize Veszprém-Kádárta
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 323 1.7D | Következő autója? | Opel Astra Classic 1.6i Start |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
