A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S 1,3 5 ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Első pici kocsim, a körúti szlalomozó :)

Szöveges ítélet

Elso kocsim volt, 18 évesen vettem. 280 000 Ft volt, amiért csak olyan (nyugati) kocsit kaptam volna, ami 15-20 éves és 1500000 km van benne, illetve a szervízköltségei sem arányosak a ladáével.
Másfél évig használtam, egyszer sem hagyott cserben, szervízbe 3-4 alkalommal volt, nevetséges költségek voltak - lada elony (a munkadíj több volt , mint az alkatrész...)
1300-as motor volt benne, ehhez képest a körúton boven tudtam vele gyorsulgatni, az általam mért gyorsulása 13s (utolag meggondolva lehet hogy nem volt pontos:)), maxsebesség, amit ki tudtam hozni belole autopályán (talán lejton voltunk), de 167 km/h - ami egy 1,3as 12 éves samarától igen csak jó - ez viszont biztos hogy így volt, mondjuk azután az út után kb 12-13 l -es fogyasztásom volt:).
A fogyasztása biztos lehetett volna jobb is, de én 5ös sebességbe ritkán tettem, inkább megfizettem az élményt (nyári 8-8,5 ; téli 10-11,5) :)
Legdurvább szervíz 20e ft volt.
Komoly hibája, hogy az ablakmosó FOLYTON elromlik. VOlt hogy már a szervízbol hazafele is rossz volt. A karburátor is elállítótgat, de hát azt kb 5-10000ezerért megcsinálják (nekem 2x kellett).
Gumit is cseréltem, de hát 12 éves kocsi, belefér.
Én picit tuningoltam felszereltségben (riasztó, kpzár, hifi, ülésfutés blabla) így a komfortérzete is jó volt.
Egy karambolom volt, a bal elso sárvédo horpadt, javítás nevetséges: új sárvédo: 9000 Ft, fényezés 15000 Ft, felszerelése: 5000 Ft , lökhárító ´kifújása´ 7000 Ft = 36 000 Ft...Mondjuk ehhez az kellett hogy minmdent munkaszakaszt külön szerelonél csináltam - ahol a legolcsóbb.
Konklúzió: elso kocsinak tökéletes, foleg ha költesz egy picit a komfortra, ´zúzni´ is lehet vele, szervizköltség 0, motor kezelheto, 5 ember szállítására már kevésbé alkalmas: leér az alja és 130 fölé nem megy.Ja és amíg nálam volt nem cseréltem olajat , és egyáltalán nem érezte meg, mikor eladtam rátöltöttem, mert addigra (20e km után) már min.en volt. Szerintemmindenképp megéri ilyen kocsival kezdeni, egyetlen hátránya, hogy nem sugároz komolyabb presztizst. Részben ezért , meg a klíma és a komolyabb motor miatt adtam el (meg mert összegyult az ujra a pénz:)).

Hibalista

- generátorállítás
- kipufogó (középsio része)
- hátsó gumik
- fékbetét
- ablakmosó!!!

Ide hordtam szervizbe

Lada szervíz Bp XVI. ker

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1995
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Citroen Xsara 1,6 Sx
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)