A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S 1,5 - 5 sebesség 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy év, 40000 megtett KM- 45 ezer forint szervízköltség

Szöveges ítélet

Nos, ott kezdem az én kis csacsikám történetét, hogy dolgozni járok vele, napi 100 km-t zavarok le.
Kezdem elölről, megvételekor szokásos dolgok cseréje ( olaj+szűrő+szíj). Mentem vele már egy hónapot amikor előjött hogy a hűtővíz csövek szakadtak rajta. Semmi gond, kicseréltem ez olyan 1 Szent István volt ( még üzemanyag csöveket, tanktól-karbiig ). Cseréltem 1 gyújtás elosztót és egy rotort mindezt 1 Mátyás Királyért. Most tavasszal jött elő egy hatalmas gond, elkezdett szaggatva menni, nem akart gyorsulni. A képlet egyszerű karbi kitakarít és megy. Ebből fakadt a probléma. Az egyik kis M5-ös csavart nem húztam meg rendesen, és beugrott a kis mocsok csavar a szívó torokba, persze menet közben. Akkor az egyszer hagyott cserbe. Haza húztuk, és szétszedtem. Látom a dugattyút megdádázta egy kicsit. Hengerfejet csak úri passzióból köszörültettem fel. Min ez a művelet 7 Mátyás Királyba került. Most két hete cseréltem fékeket, amit csak azért tettem meg, mert az autót egy öreg házaspártól vettem, és a fékcsövek kriminálisan néztek ki. Ezen kört szerelőnél csináltattam, mivel neki van padja amivel be tudja mérni és beállítani szimetrikusra a fékeket. Ez került 15 Mátyás Királyba, amit személy szerint nem értek, de mindegy is már. Összességében pozitív a tapasztalatom ezzel az autóval, bár a fékek nem teljesen a teljesítményéhez van hangolva. Mindenkinek tudom javasolni, aki egy kis kézügyességgel és egy kis műhellyel rendelkezik. Nem olyan nagy dolog ezeket a verdákat javítani.
Sajnos meg kellet most válnom tőle, mert egy őzet elgyalultam vele. A következő autóm is SAMARA lesz.

Hibalista

- Cserélve volt:
- - hűtő csövek
- - víz szivattyú
- - üzemanyag cső
- - Főfékmunkahenger
- - fékpofák
- - Hengerfej tömítés
- -Szokásos: olaj, szűrők, gyertya, komplett gyújtás ( úri passzióból ), egy eredeti orosz rádiót

Ide hordtam szervizbe

Saját kis műhelyem.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 68000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra F ( második autóm ) Következő autója? Lada Samara, Majd: Audi A6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)