A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S 1.3-as 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csökönyös szamárból kezes bárány

Szöveges ítélet

Amikor megvettem a verdát olyan rosszul működött minden rajta, hogy csak húzásra indult be, arról nem beszélve, hogy a hátsó fékek állandóan besatuztak, pattogot mint egy csökönyös öszvér. Az autót egy főiskolai tanárom Suzuki márka kereskedéséből vásároltam tudta nélkül. Az árat szemtelenül 110000 ezer Ft-ot alkudtam le, de lehet, hogy még olcsóbban is el tudtam volna hozni. De így is 40000Ft-ot fizettem érte. Amikor haza indultam vele kb. 150km-t, mindvégig halálfélelmem volt, húzott balra-jobbra, zúgott-búgott minden benne, eset volna szét minden, a fékek szerencsére már nem satuztak be. Na azt mondtam, ha épségben hazaérek, akkor megiszok egy üveg pezsgőt az ujjászületésem alkalmával. Még egy ilyet nem vállalok be. Az autót magam csináltam meg mindent:szélvédő csere, a futómű kitűnő állapotban vannak, a galibát a kerék gumik csinálták, nyomban cseréltem újakra, fékpofák-, fékbetétek csere, féktárcsák, - dobok szabályoztatása, a kasztni ritka jó állapotú, nem kellett hegeszteni rajta semmit, viszont szépség hibás, de nem foglalkoztam a fényezéssel, motor olaj csere, szűrők csere, gyertyák cseréje, egy-két apróság mint mosó tartály csere, zárak beolajozása, megjáratása, hátsó lámpák paneljének kitakarítása, spriccoló kitakarítása. Emisszió beállítása, zöldkártyát csak úgy kaptam meg, hogy kb. egy óra hosszat hangoltuk a karburátort meg a gyújtást és csak összejött. Ezek után azt lehet mondani, hogy az autó ruszki benzinnel is jól megy néha egy picit megtorpan de egész jól megy és a fogyasztás amin fennakadt a szemem, kb. 7 liter a városi fogyasztása, na persze nem repesztek mint egy 17 éves kölök, de nem is séta kocsikázok. Azóta eltelt kb. 3/4 év, még a kormányt is kicseréltem egy eredeti olasz fakerekes sport kormánnyal, na nem azért, hogy felvágjak. Így még vagányabb a verda. Összességében az autó jól működik, plána, ha karbantartjuk. Előtte volt egy 4 éves Opel Astrám, azért adtam el mert féltem, hogy ezt is összetörik, amilyen szerencsém van, minden évben összetörték az aktuális verdámat, féltem, hogy a piacnak megfelelően nem kapom meg az árát. Azon gondolkodom, hogy hálám jeléül, cabrióra alakítom át. Ezen még gondolkodom. Egy dolgot sajnálok, csak négy gangos, néha hiányzik az ötös.

Hibalista

- fékbetétek, fékpofák, ablakmosó tartály, hátsó lámpák, zárak, stb.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra 4 éves Következő autója? passz
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)