A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S 1500 s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi járgány Samara 1500

Szöveges ítélet

A szüleim által vásárolt első "nyugatias" stílusú jármű a családban, melynek nagy volt a teljesítménye, (Skoda 120 L után) és alacsony volt a fogyasztása. Felárral adták a metálfestés miatt, amit azóta sem bántunk meg, mert nem fakult a festés. Megvásárláskor nyugati exportból visszamarad járgány volt, hiányzott róla ez az, hűtőrács, meg kárpitelemek, és elálló volt a gépháztető.
A rácsot pótolta a kereskedés, a kárpitelemeket, meg mi Németországban, ott volt minden hozzá. Megbízható járgánynak mondható, Európa egy részét bejártuk vele, nem állt meg sose. Az első ülések viszonylag kényelmesek, bár 100000 km után szakadt a szivacs és különböző vasak állnak ki belőle. A hátsó ülés kényelmetlen, csomagtér elég kicsi, és az ötödik ajtó sem teljes egészében nyitható, ezért a csomagokat magasra kell emelni a bepakolásnál.
A kárpitelemek zörögnek, időnként törnek, ajtókárpit levedlett a melegtől. A gyújtásrendszer néha erősen zavarja a rádiót, a Külső-belső hőmérőt pl. blokkolta. Jelenleg is használom a kocsit, a szüleimtől kaptam meg. Vezetni ezzel tanúltam meg annó. Összességében nem egy rossz autó, olcs fentartású, könnyen javítható

Hibalista

- Tengelykapcsoló, lépten-nyomon, (első 20000 km, második 60000 km, harmadik 115000 km) valszeg gyári hibás a szerkezet, ezt eddig nem tudták megjavítani rendesen, szerelés után 1000 km jó, aztán újra rángatni kezd a kuplung. Féktárca 60000 km, kipufogó dobok 30-40000 km, ablakmosó még újkorában, biztosítéktábla elrohadt, de még működik, ablaktörlő motor, időnként megáll, kis kézi rásegítéssel elindul. vízpumpa 120000-nél, de nem lett volna szükséges, Hűtő, fűtőradiátor, termosztát, porlasztó javítás 2x, elosztótömítés(gyújtás), olaj belefolyik az elsztóba. Ajtókárpit levedlett pár év után. Garázsban tartotjuk, ennek ellenére korrodál a kaszni 6 éves korától. 100000 km fényszórómagasság állító tönkrement

Ide hordtam szervizbe

Saját magam, meg a Posta Autó Duna Kft.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (4) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 132000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? R 19 GTS Következő autója? Renault
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)