A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S 1300s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Benzinszamár

Szöveges ítélet

Úgy gondoltam, mivel mostanában tette meg a 100 000. km-t, ideje lenne valamit írni.
Az "?" korában fejlett technológiát képviselt, amely még ma is (többnyire) m?köd?képes. Az oroszok jól megtervezték. A karosszéria formályán mintha már látszana az áramvonalasság, ám az összképen csúnyál elrondítják az akkora hézagok, hogy nem is kell felnyitni a motorháztet?t, mert a lámpa és a légbeöl? között befér a fejem, a kezem, meg még talán egy platós IFA is. A hideget és a meleget egyaránt szereti. A fékek nagyon jól fognak. Az úttartása elfogadható, nem billeg nagyon. A sebességváltóval csak egyszer volt próbléma, akkor is csak azért, mert sikerült ráparkolni egy kiálló patkára, ami kicsit átrendezte a kocsi alját. A váltó egyik nagy hátránya hogy csak négy sebességes. Bizony 100-120 között elférne az ötödik is, mert ilyenkor már sokat fogyaszt. Az a bizonyos hatvanvalahány (jóindulattal 70) lóer? még 16 évs korában is el?jön az istállóból. A hangja hamar megjön, már 3500-4000-es fordulaton, de egészen 7800-8000-ig lehet nyomni neki, bár igazából úgy 5500-6000-ig egészséges. Ha elromlik, akkor vagy valami piti kis baja van, vagy valami óriási. Közötte nincs semmi. Általában egy-egy fekv?rend?r alkalmával hagyják el magukat az apróbb csavartakaró m?anyagok, de pótolhatók (felesleges, úgyis leesik megint). Ezzel ellentétben a kocsi eszméletlen masszív. A lökhárítót még nem láttam belülr?l, de gyanítom hogy egy acélrúd van benne. Legtöbb probléma a kipufogórohadásból van, ugyanis a dobban alul megállk í víz, ami szépen széteszi a szob alját, és irtózatos hangja lesz. Kicsit V8 feeling :D Mostanában a gyújtáskapcsolóval van baj, de házilak az is meg van oldva.
Összegzés: Nagyon jó autó, dinamikus, a kényelem nem igazán el?nye, de 200 km-t is ki lehet bírni vele.

Hibalista

- M?anyag takaróelemek hullanak
- Csomagtartó ajtajának emel?je
- Gyújtáskapcsoló
- Hengerfej-gy?r?
- Ablakmosó spricni

Ide hordtam szervizbe

Otthon javítgattam. Ha valami komolyabb dolog volt akkor ide-oda hordtam szerel?höz.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 2107 Következő autója? Ford Focus
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)