Begázosított, igénytelen rozsdabánya
Szöveges ítélet
Általában véve nem sok gond volt vele. Trabi után kifejezetten szerettem. Belül nagyon tágás még hátul is. A m?anyagok és a karosszériaelemek min?sége visszalépés a 2105-höz képest. Be volt gázosítva amikor vettem, f?leg az anyagiak miatt döntöttem mellette vásárláskor. Valószín?leg a gáz miatt halt meg a motor. Összesen vagy 160.000 Km ment begázosítva az autó. A karoszéria elemeket a rozsda iszonyatosan eszi, talán ez az autó leggyengébb pontja. A motor és a kasznit is fel kellett volna újítani, inkább beadtam a bontóba még tavaly.
Hibalista
- Vízpumpa, f?tésállító, fékmunkahenger, index kapcsoló, gyujtás elosztó, ablakmosó tartály pumpa hiba = Csak egyben szabad cserélni, új univerális nyugatira.
Ide hordtam szervizbe
Mindig más és más. Inkább ne :)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
