Az utcai T-72 avagy az elpusztíthatatlan orosz vas
Szöveges ítélet
Elég megbízható járgány, hazavisz mielőtt megadja magát, mivel orosz ne vájunk tőle kifinomult részleteket. Ha jó gátlók vannak benne akkor elég stabil, és meglepően jól veszi a kanyarokat, fordulóköre elég kicsi, emellett terepen is verhetetlen nagyobb hasmagassága van mint némelyik terepjárónak nevezett közlekedési eszköznek. A váltó kicsit darabos de legalább érezni lehet hogy "hanyasba" van gyengébbek ne is próbálkozzanak a hátramenetbe kapcsolással :) Fékek jól működnek ha betartjuk a sebességhatárokat, autópályán lazán bármeddig lehet vele menni 140-el. Fogyasztása "sportos" használat melett se nagyon megy 8L fölé. Az 1-es fokozat elég rövid gyorsításnál nem a legjobb de ha vontatni kell valamit vagy valakit akkor ez nagyon jól jön. A vonóhorog nem árt ha van de lehajtott üléseknél mi bele raktuk az elöltöltős mosógépet is.
Összegezve egy megbízható "igénytelen" autó, első járgánynak jó mert nem kell félned, hogy megkarcolod és olcsó a javítása. Negatív dolog az hogy szinte semmi presztízse sincs ( bár 3.-ba okoztam már nemegy nagyarcu autósnak meglepetést), de én inkább ezt választom mint bármely hasonló korú-értékű autót!
Hibalista
- féltengelycsuklók, középső és hátsó dob, ezen kívül csak a kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
sufnituning ketten faterral
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Volvo 850 T5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
