A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S 1,3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az enyém és a rozsdáé

Szöveges ítélet

nos, csatlakozom az előttem lévőkhöz ez tényleg egy jó autó.De félre a tréfát.Mert aki még ilyennel jár az A:-Sajnálja a pénzt fiatalabb, nyugati(vagy távol keleti)elektronikával teletűzdelt, hibakódfosó (a japán tábortól külön elnézést kérek)müanyagautóra B:pénzügyi keretei végesek C:megszállott Lada mániás D:frisspecsétes jogsival rendelkező most érettségizett,prolicsalád sarja. Tehát az ezredforduló előtt vettük 99-ben pont a napfogyatkozás napján,és ez a nap erősen megpecsételte a mi kis 353.as wartburgunk sorsát is.Mennie kellett. De nem keseredtünk el.Mert a csacsinak normális alapjárata volt.Fűtése is,mert -20 fokos hidegben is lehetett egyéb szexuális tevékenységet folytatni benne,anélkül hogy csonttá fagytam volna.Az idő közben telt és a csacsi néha egy kis törődést is igényelt.De, kevesebbet kellett vele legózni mint" honecker utolsó bosszújával",és le merem irni:Soha nem hagyott cserben.Valószinüleg azért mert Ő még a rendszerváltás előtt készült,amikor még voltak a gyártósoron minőségellenőrző továrisok.1994-től és szerintem a 2109-től fölfelé a LADA már nincs többé.Az 1200-es (Fiat 124)és a szamara (porshe) után szásáéknak se pénzük se ötletük nem volt egy igazi népautó megalkotására.Igy vész homályba a LADA név,és ezért kell már nekem is "nyugati" autók között turkálni ha le akarom cserélni az autómat.

Hibalista

- hátsó fékmunkahengerek+fékpofák,vizszivattyú,fűtéscsap,féltengely porvédők,porlasztó,biztositéktábla,hátsó ajtókitámasztók,kuplungtárcsa

Ide hordtam szervizbe

saját magam

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 353 w tt Következő autója? Opel Astra F 1,4
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)