Az enyém és a rozsdáé
Szöveges ítélet
nos, csatlakozom az előttem lévőkhöz ez tényleg egy jó autó.De félre a tréfát.Mert aki még ilyennel jár az A:-Sajnálja a pénzt fiatalabb, nyugati(vagy távol keleti)elektronikával teletűzdelt, hibakódfosó (a japán tábortól külön elnézést kérek)müanyagautóra B:pénzügyi keretei végesek C:megszállott Lada mániás D:frisspecsétes jogsival rendelkező most érettségizett,prolicsalád sarja. Tehát az ezredforduló előtt vettük 99-ben pont a napfogyatkozás napján,és ez a nap erősen megpecsételte a mi kis 353.as wartburgunk sorsát is.Mennie kellett. De nem keseredtünk el.Mert a csacsinak normális alapjárata volt.Fűtése is,mert -20 fokos hidegben is lehetett egyéb szexuális tevékenységet folytatni benne,anélkül hogy csonttá fagytam volna.Az idő közben telt és a csacsi néha egy kis törődést is igényelt.De, kevesebbet kellett vele legózni mint" honecker utolsó bosszújával",és le merem irni:Soha nem hagyott cserben.Valószinüleg azért mert Ő még a rendszerváltás előtt készült,amikor még voltak a gyártósoron minőségellenőrző továrisok.1994-től és szerintem a 2109-től fölfelé a LADA már nincs többé.Az 1200-es (Fiat 124)és a szamara (porshe) után szásáéknak se pénzük se ötletük nem volt egy igazi népautó megalkotására.Igy vész homályba a LADA név,és ezért kell már nekem is "nyugati" autók között turkálni ha le akarom cserélni az autómat.
Hibalista
- hátsó fékmunkahengerek+fékpofák,vizszivattyú,fűtéscsap,féltengely porvédők,porlasztó,biztositéktábla,hátsó ajtókitámasztók,kuplungtárcsa
Ide hordtam szervizbe
saját magam
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 34000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 353 w tt | Következő autója? | Opel Astra F 1,4 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
