Az elny?hetetlen szamár
Szöveges ítélet
Csak egyszer adta meg magát a kicsike egy faluban, 3 házra egy autószerel?t?l -tudta meddig kell elérnie- majd egy gyors gyújtáselosztó csere után pöcre indult. A szerel? mikor fölnyitotta a motorháztet?t már fordult is vissza a saját törött Samarájához, hogy kivegye a frissen berakott gyújtáselosztót.
Ezen kivül ´csak´ a vizpumpa halt meg az M1-n. Addig nem volt gond -pedig nyár volt- míg le nem jöttem az autópályáról.
Ezenkívül mindenhova elvitt, bármennyi csomaggal.
A rekord 9 f? (bankett után ennyi embert nyelt el)
A fogyasztása autópályán 6 liter/130-as tempónál (4 sebességes verzió) nem rossz!
Egy balatoni nyaralásra menet a haverokkal két Swifttel akartunk lemenni de az egyik bedöglött. Csak a Samarával mentünk le végül mert ebbe befért 5 ember, 2 heti ruha (na jó ez nem volt sok) meg 2 heti hidegélelem és PIA(ez volt a sok), sátor h?t?táska stb.
Hibalista
- kipufogó komlett rohadása (15000 Ft)
- kaszni (az ?söknek túl sz?k volt mindig a garázsbejáró)
- kuplung (40000 Ft)
- gyújtáselosztó (egy korsó sör)
- Vizpumpa (20000 Ft)
Ide hordtam szervizbe
Rokon
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Dacia 1310 tx kombi | Következő autója? | Skoda Fabia |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
