Alulértékelt kedvencem
Szöveges ítélet
A motor már kis fordulatról is rángatásmentesen gyorsít, már 35-40-nél t?ri a IV.-et, magas fordulaton hangos, de remekül húz. Nem fantasztikus, de megfelel? az egyenesfutás, kanyarban er?s az oldald?lés. 120-130 km/h-s utazótempót bírja, 140-t?l nagyon hangos, mert nincs V., ez nagy baklövés volt a tervez?kt?l. A váltó amúgy kis er?szükséglettel kapcsolható, igaz nagyon gatyás, lötyög?s. Az utastér kissé kopottas, a helykínálat megfelel?, a csomagtartó mérete nem elfogadható. Azt szeretem a Samarában, hogy felépítése még ma sem elavult. M?szakilag sokkal közelebb áll pl. egy Golf IV.-hez, mint a kocka Ladához. És ezt az emberek nem veszik figyelembe....
Hibalista
- önindító 20000Ft, generátor 20000Ft, vízpumpa 5000Ft, gyújtáselosztó 3000Ft, ablakmosómotor 5000Ft, kuplungtárcsa 5000Ft, kuplung kinyomócsapágy 10000Ft,
- gázbowden 2000Ft, rozsda felszámolás 200 000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Avar Árpád Szeged Meggyfa utca
Autószerel? mester
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
BS Brillux Szeged Algy?i út (karosszériajavító)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Kocka Lada - nem kamáltam | Következő autója? | Honda Jazz??? Anyámnak tetszik, nekem nem. Nem jobb, mint a Samara :-) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
