Alázatos szolga
Szöveges ítélet
Nagyon olcsó a fenntartása, ha nincs széthajtva. A kopó alkatrészeken és a fent leírtakon kívül nem romlott el rajta semmi. Olajcseréket 10.000 km-ként csináltam a legolcsóbb carrier olajokkal. Kizárólag Bosch gyertyákat raktam bele. 90-100 km/h felett ritkán jártam vele.Véleményem szerint ennél nagyobb sebesség a motor hangja alapján árt neki. Persze minden autónak megvan az ideális felső sebességhatára, de hát ez nem csak műszaki kérdés. A megtett km-ek 80 %-a napi átlag 25 km-es távolságokon jött össze. Így az átlagfogyasztása 7-7.5 l között alakult. Autópályán 100-ig 6-6.3 liter, 120-nál 7-7.5. Ha ma hozzáférhető lenne légzsákkal és légkondival újra vennék.
Hibalista
- kuplung csere komplett, 18.000,-, 177.000 km-nél,
- hengerfejtömítés,
- alapjárati elektr. szelep 4x,
- rotor 2x,
- kipufogódob 4x
- katalizátor, 10.000,-
-
Ide hordtam szervizbe
ismerős
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
márkaszervíz, Tatabánya
elözö szamarám javítási tapasztalata alapján még garanciális idő alatt sem vittem el
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 178000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | samara 1.3 | Következő autója? | D Corsa |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
