A rendszerváltás túlél?je
Szöveges ítélet
El?ször remek volt, kevés km-el, igazából az els? normális autó. Aztán pár hónap után elkezd?dött a bajsorozat. El?jöttek a rozsdafoltok, f?leg tél után, szinte mindenhol. A bels? tér egy katasztrófa volt. A gombok maguktól leestek, a kárpit a kezemben maradt ajtó becsukáskor, a m?szerfal panel el?rebukott, tisztításkor, minden zörgött, csörgött, nyekergett és hullott szét.
Motorikusan egész jól bírta, olajat keveset evett, fogyasztás 8 körül volt vegyesben, 5 személlyel még a 180-at is vitte az érdi lejt?n. Kipufogó korán rohadt el, de a legkegyetlenebb a futóm? volt. Az utolsó id?kben szó szerint hetente romlott el rajta valami. Itt egy csapágy, ott egy leng?kar,stb...
A váltó nagyon vicces volt, 110 felett csörgött-zörgött iszonyatos hanggal.
Ami remek volt: vodka nélkül is baromi jól f?tött.
Alapjában véve olcsó autónak számított, hiszen az alkatrészárak sokkal kevesebbe kerültek, mint nyugati társaiknál, de ez már sok volt. Eladtuk s?rg?sen. Borzalmas autó, amíg nem jelentkeznek az els? bajai, addig lehet csak szeretni. S ez korán bekövetkezik...
Hibalista
- gyakorlatilag hetente került szerel?höz 6 évesen, 50e km-el
- minden m?anyag szétesett belül
- futóm? alkatrészek - minden, felváltva, egyesével
- rozsda ahol nem lehet, ott is volt (no sérülés)
- váltó 110 felett zörgött
- csomagtér teleszkóp
- s egy rakás apróság
Ide hordtam szervizbe
magánszerel?
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | varnyú | Következő autója? | ford (még rosszabb volt) |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
