A piros limuzin :)
Szöveges ítélet
Imádom! A csomagtér hatalmas, az utastér kielégítő.
A motor pörgős, jól húz a 75 ló. A váltó is szuper, bár nem japános érzetű. 5 sebességes, szóval utazni is lehet vele. Bírná a 140-es utazótempót is, de tartósan 120 felett nem autózom vele, mert az erősített rugóktól magasabb lett a hátulja.
Áprilisban sikerült elütnöm egy szarvast... Ennek hatására szinte mindent ki kellett cserélni az orrán, valamint elhajlott az "A" oszlop, az is ki lett cserélve, a bal-első sárvédő és lámpa is cserélve lett, valamint a bal-első ajtó is ki lett egyengetve... De most nehezebb becsukni...
Sajnos a motor is megsérült, mert most nem tud 1 alatti CO-értéket produkálni és a kipufogót is bekormolja...
Hibalista
- Hú... rengeteg dolog...
- Vízpumpa, zárak, akksi, karbit be kellett normálisan állítani, mert az üzemi hőfokot elérve elment az alapjárat, emiatt leállt.
- Hátsó rugók már nagyon gyengék voltak--> csere erősített Samara rugókra. Javítóívek cseréje hátul.
- A szarvaskaland miatt megint ráköltöttem vagy 150.000 forintot...
Ide hordtam szervizbe
Tóth Károly Autószervize, Halimba
Minden autómat hozzájuk hordtam. Gyorsan, olcsón, tökéletesen dolgoznak.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Én és a fiam, házilag.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 88000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 2108 1300 | Következő autója? | nem kell ennél jobb autó, de egy Niva jól jönne mellé |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
