A MINDENES SZERELEM!!!!!
Szöveges ítélet
A vezetői engedélyem megszerzését követően valami használható tanuló autóra volt szükségem mivel a család nem igen díjazta ha az RS-t akarom elvinni.
Így tehát olcsó autó után néztem.Első körben Trabantot nézzek nekem nagyjaim, amit szerelők elleneztek mondván 1 hetet nem bírna ki nálam.Még egy hét kitartó keresgélés után ajánlottak egy LAda Samarát egy idős bácsitól és egy kocka Ladát.A szamarát elvetettem mivel nem tartottam igazi Ladának.Még pár nap gondolkodás fejtágítás után belementem a szamarába volt rá okom mivel első tulajos 86000 km-re garázsban tartott a hátsó üléseken még ember nem ült rendszeresen karbantartott a karburátór második torkát annyira nem használták, hogy el volt koszolódva de nagyon nagyon.Így hát 100000 forint letétele után elhoztam életem elő autóján.Az első nap kiderült h a gépjármű képes 3. sebességi fokozatban kézifékkel egyhelyben állni:(és az önindító is gyengélkedik gyors szervíz 40000 ért és már repül is olyannyira , h a 180-as órat lefektette volt is para a "sportfutómű" miatt.az elkövetkező 2 év alatt 2 generátor javítás egy gyújtás jött ben ja meg még eggy önindító.légszűrőt vagy 6 x cseréltem, vízpumpa meg a szokásos karbantartás.
De ha minden a helyén volt nagyon használható nagyon kényelmes és nem 65 lóerős hanem úgy 90 -nek érezhető.Peugeot 207 1.4 Opel astra 1.4 és hasonló kategóriás autókat gond nélkül lenyomja de persze kell neki a fordulat na meg a 98-as benyó.Kerozint hozzáadva kb 2l-hez fél liter 8 mp alatt a százat szó nélkül de az megeszi az AC membránt:D
A legtöbb a napi 360 km volt vele 2 kávényi megállással és bírta.5 szeméyl 5 utazótáska úgy 600 kiló és bírta igaz az előzés meg kellett gondolni és a fékek is hamar elmelegedtek , de ment ment ment.Bukkanó kisebb árok rossz uatk kit érdekel elnyűhetetlen.A dugókat nem szereti hamar forráshatáron van de még akkori is meg csak kicsit mintha ragadna:)25 000 km -ert mentem vele ebből 20 at városon belül többnyire verseny üzemmódban de még mindig megy.
összegzés: imádni való, hű társa tulajdonosának, igyényli a heti egyszeri nagytakarítást és a gondoskodást.Akkor nem lessz vele gond.
Hibalista
- első körben kuplung , önindító 40000 ft
- aztán generátór 8000
- gyujtás 10000
- megint önindító 10000
- Generátor fékbetétek jönnének soron de eladtam:)
Ide hordtam szervizbe
SUfni teknics sok a szerelő ismerős.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Fiat Brava 1.6 16 SX |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
