A Csacsi
Szöveges ítélet
Kezdjük a jóval:
Finn összeszerelés. Kicsit jobb, mint a szoci CCCP. Az alkatrészek 99% azonosak. Az ülések elöl sokkal kényelmesebbek, mint az orosz gyári. A motor (VAZ 2110) harapós - önmagához képest. 1500 hengerenkénti bespricc (GM), 114 Nm, szabályozós katalizátorral (EUR II). Előzni sem lendületből kell. Ment megerőltetés nélkül 170-et. Magyarországra bőven elég.
A fenntartása filléres.
A felszereltség része a vezető oldali lufi és az oldalütközés-védelem, metál fény, színre fújt lökhárító, ködlámpa, 4 fejtámla, plüss kárpit, riasztó, indításgátló, gyári alufelni, műanyag borítás a csomagtartóban.
Készült légkondis változatot is, de ekkora motorhoz azt túlzásnak tartom. A 16 szelepes, 98 pacissal már vállalható lenne.
A rossz:
A beltér ugyan igényes, de csak zörgős maradt. A téli első hidegektől kezdve a nyári melegekig (hőtágulás) kicsit csörömpölnek az ajtó és egyéb kárpitok.
A lökhárítók nem hegeszthető műanyagból vannak, nem egyszerű mutatvány a javítása.
A katalizátor nagyon lent van, földúton óvatosan!
Nincs benne központi zár, és villanyablak, de lehetne.
Hibalista
- Csak a szokásos. Vétel után azonnal:vezérműszíj és feszítőgörgő, generátorszíj csere, olaj, olajszűrő, légszűrő csere, benzinszűrő csere. Az eddigi 2,5 év alatt, mióta hajtom 2 vízpumpa (az előző valami gagyi lehetett, nem bírt sokat), 2 pár féltengely porvédő gumiharang (külső, után gyártott magyart ne vegyél!!!. most Golt II-é van rajta több mint egy éve repedezés meg semmi), 2 bendix, 1 váltórúd szimering, 1 főtengely szimering, 2 tolatólámpa gomba, összes motortartó gumibak egyszerre, 1 pár első lengedezés csillapító. Egyik sem volt tétel. Kopó alkatrészek (fékbetétek, kuplung), kenőanyagok (motor-, váltóolaj) természetesen gyári intervallumban cserélve.
Ide hordtam szervizbe
Motor: Az egyik szerelő barátom maszek műhelyébe.
Néha még én is összekoszoltam magam vele.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Villamosság: Czinóber Műhely, Kecskemét
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 21093 Samara | Következő autója? | 2170 Priora, eseteleg C-Cross |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
