A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S VAZ/Valmet Baltic 1500i GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Csacsi

Szöveges ítélet

Kezdjük a jóval:
Finn összeszerelés. Kicsit jobb, mint a szoci CCCP. Az alkatrészek 99% azonosak. Az ülések elöl sokkal kényelmesebbek, mint az orosz gyári. A motor (VAZ 2110) harapós - önmagához képest. 1500 hengerenkénti bespricc (GM), 114 Nm, szabályozós katalizátorral (EUR II). Előzni sem lendületből kell. Ment megerőltetés nélkül 170-et. Magyarországra bőven elég.
A fenntartása filléres.
A felszereltség része a vezető oldali lufi és az oldalütközés-védelem, metál fény, színre fújt lökhárító, ködlámpa, 4 fejtámla, plüss kárpit, riasztó, indításgátló, gyári alufelni, műanyag borítás a csomagtartóban.
Készült légkondis változatot is, de ekkora motorhoz azt túlzásnak tartom. A 16 szelepes, 98 pacissal már vállalható lenne.
A rossz:
A beltér ugyan igényes, de csak zörgős maradt. A téli első hidegektől kezdve a nyári melegekig (hőtágulás) kicsit csörömpölnek az ajtó és egyéb kárpitok.
A lökhárítók nem hegeszthető műanyagból vannak, nem egyszerű mutatvány a javítása.
A katalizátor nagyon lent van, földúton óvatosan!
Nincs benne központi zár, és villanyablak, de lehetne.

Hibalista

- Csak a szokásos. Vétel után azonnal:vezérműszíj és feszítőgörgő, generátorszíj csere, olaj, olajszűrő, légszűrő csere, benzinszűrő csere. Az eddigi 2,5 év alatt, mióta hajtom 2 vízpumpa (az előző valami gagyi lehetett, nem bírt sokat), 2 pár féltengely porvédő gumiharang (külső, után gyártott magyart ne vegyél!!!. most Golt II-é van rajta több mint egy éve repedezés meg semmi), 2 bendix, 1 váltórúd szimering, 1 főtengely szimering, 2 tolatólámpa gomba, összes motortartó gumibak egyszerre, 1 pár első lengedezés csillapító. Egyik sem volt tétel. Kopó alkatrészek (fékbetétek, kuplung), kenőanyagok (motor-, váltóolaj) természetesen gyári intervallumban cserélve.

Ide hordtam szervizbe

Motor: Az egyik szerelő barátom maszek műhelyébe.
Néha még én is összekoszoltam magam vele.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Villamosság: Czinóber Műhely, Kecskemét

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 21093 Samara Következő autója? 2170 Priora, eseteleg C-Cross
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)