A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova VAZ 21043 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsiga - az orosz kombi

Szöveges ítélet

Szülők úgy döntöttek 94-ben hogy új autót vesznek, mely családi autónak és telekre is kiváló. Ezért ismét a Lada mellett döntöttek. Az előző is Lada volt (arra még 10 évet várt a család - hurrá tervgazdaság). A család igényeit az autó egészen 2002-ig szolgálta, mikor is két kocsira volt szükségünk, így a jó öreg kombi rám maradt. Innentől kezdve én viseltem gondját cserébe ő elvitt oda ahova én akartam. Téli vezetése élvezetes, stabilitásán ilyenkor sokat tud segíteni a 2cementeszság.

A Ladával meg voltam elégedve: Kevés hibája volt, azokat is filléres alkatrészekkel (fékmunkahenger-4500 Ft, ACpumpa 6000 Ft, )lehetett könnyen orvosolni. Igénytelen autó, komolyabb javításra nem szorult,olajat nem eszi, a motort belülről szerelő még nem látta. Műszaki vizsgára való felkészítése is megvan olcsón: szürők+4db gyergya + 4 l olaj 10.000 HUF alatt meguszható.

2004 jan-ban egy idióta lengyel kamionosnak sikerült nekitolatnia. Ezt a szép manővert a jobb fényszoró és jobb sárvédőlemez bánta, valamint kisebb karcolások keletkeztek a motorháztetőn is. A biztosítás hatalmas összegéből (45.000 HUF) sikerült ezeken a hibákon kívül kijavítani a többit is: Rohadás a köszöblemezeknél, rozsdafoltok a jobb és ball hátsó ajtóknál, fényezés + polirozás, valamint kaszni és alvázvédelem trafóolajjal.

A 2104-ben a legjobb két dolog a hátsó meghajtás és a váltó (már 5 gangos) volt-a világon az 1-ik legjobb váltómű. Télen még mindig élvezet vezetni a jó öreg verdát, pár a kormány kezelése szakérdelmet és izomerőt igényel:)

A Ladát még biztos hogy pár évig megtartom, egyszerüen imádom. Akinek igénytelen és olcsón fenntartható autó kell az ilyet vegyen. Kötelező+casco kb 3000HUF/hó és ezen kívül csak tankolni kell.

Hibalista

- Sok minden kisebb dolog + fékfőmunkahenger, AC pumpa, önintító.
- Ami most sem jó:kombi csomagtérajtó teleszkóp (soha nem is műnködött), tolatólámpa kapcsoló gomb.

Ide hordtam szervizbe

Az utcánkban lévő szerelő szaki

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1994
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 101000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 47864
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Skoda Fábia kombi
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)