VERSENYAUTÓ!
Szöveges ítélet
2107/4 1600 köbcentiméter lökettérfogat, 5 sebességes váltó,plüss kárpit az utastérben,burkolt csomagtartó!Zaj szigetelt
motorház!És egyéb extrák gyárilag,mert ez egy Nyugat-Németországi Exportra szánt kivitel volt!
Nagyon szerettem,soha nem volt vele gond,mindig megbízhatóan üzemelt.(a mai műanyag semmire sem való divatautókról ez nem mondható el!)
Eszméletlenül jól ment,igen jól gyorsult.Az BMW E-36 318i 180Km/h-nál lehúzódott előle,soha nem jelentett neki gondot egy Suzuki,vagy ilyen ,,műanyag kacatok" legyorsulása!
A gumit még 2-es fokozatban is füstölte!
1-es fokozatban 65Km/h
2-es fokozatban 110Km/h
3-as fokozatban 150Km/h
4-es fokozatban 190Km/h
5-ös fokozatban 185.....190Km/h
Az autó utazó sebessége 130....140Km/h,ezt a sebességet erőlködés nélkül képes volt tartani,mindenféle károsodás nélkül!
Gyárilag a hátsó lengéscsillapítok gázos töltésűek voltak,ezért ha 5 személy ült az autóban akkor sem lógott a segge a földön!
A kocsi fogyasztása nagyon jó volt ha rendesen kíméletesen használtam akkor 7...8 L/100Km között fogyasztott,városban sem evett többet 10L/100Km üzemanyagnál még télen sem!
Az autó mikor el lett adva több mint 200 ezer Km volt az órájában,de megbontani nem kellett a motort,és a váltót sem!
A fogyó kopó alkatrészeken kívül (olaj,szűrők,betétek,gyújtás alkatrészei,gumik,szíjak,vezérműlánc) nem kellett rajta semmit cserélni!
Nekem azóta sok autóm volt,és sokféle,de olyan jó gépkocsi mint mint a 2107/4-es Lada azóta egy sem volt!
Egy gyenge pontja volt annak az autónak a KAROSSZÉRIA!Sajnos elkezdett korrodálódni-rozsdásodni!De végülis azt meg lehet javítani,és nem is kerül sokba,akkor még 5....8 évvel meglehet hosszabbítani az autó élettartalmát,és még utánna is lehet azon még 1...2 évet tolni.
A lényeg az,hogy ilyen megbízható,jó tartós,erős, és jó autót manapság már sajnos nem gyártanak!
Ilyen autókat nem érné meg készíteni a mai autógyáraknak, mert akkor 20 évig nem vennének helyette másikat,és a szervizek is sorba mennének tönkre!
Kiváló gépkocsi,néhány gyermekbetegségét leszámítva! És amit különösen szerettem benne,hogy hátsókerék meghajtású.
Élvezetes vele menni,ez még olyan autó,ami a vezetés élményét visszaadja!Ezt tudni kell vezetni,mert nem játék a Lada!
Sok sok autót lealáztam vele,és néhány olyan emberkének arcára fagyott a mosoly,aki a több millió forintért vásárolt autójával akart versenyezni velem!
ÉLJEN A LADA,MINDÖRÖKKÉ!!!!!
Hibalista
- -Feszültség szabályozó!
- -Km óra spirál!
- -KAROSSZÉRIA KORRÓZIÓJA!
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 2101 | Következő autója? | Fiat Bravo 1.6 16V |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
