Tata Taxi, 1500 ccm
Szöveges ítélet
Tipikus szoci autó. Nincsenek benne spéci csavarok, egy két egyszerű célszerszám kell a javításához. Elég kényelmetlen, főleg hosszú úton. 1. 2.-ban nagyon húz, (gondolom a rövid áttételű híd miatt, + 1500 ccm) 80-nál viszont elfogy a ménes, 100-nál egyenesen üvölt. Az új gépekhez viszonyítva elég lomha, öregemberes. A hátsókerék-hajtás miatt főleg télen veszélyes, bár sokan sportot űznek eme Lada sajátosságból. A fékek is hagynak maguk után némi kívánnivalót. Elég hamar besatuzik a hátulja. A kis hibáktól eltekintve, (ami akár az út szélén elhárítható) nagyon megbízható. Sose hagyott cserben.
A csomagtartó elég nagy, az autót jól meg lehet pakolni.
Az utastér elég fapados, de az átlag embereknek (a vezetőt leszámítva) kényelmes, csak egy kicsit zajos. A futóművek elég puhák, a kisebb úthibákat szépen kisímítják. A motor az olyan amilyen. Nekem elég.
Férfi autó. Nagyon nyers, órmótlan, de nekem így tetszik.
Volt szerencsém újabb, jobb, kényelmesebb autókhoz, de nem áll szándékomban típust váltani. Én megszerettem ezt a "Dudvát".
Hibalista
- -a difi lóg
- -a karosszéria elkezdett rohadni
- -a hátsó lámpák "paneljáról" levált a réz
- -biztosítéktábla kontakthibákkal megtűzdelve
- -AC pumpa
- -lámpabillentő hidraulika beállt
- -fűtés gyenge
-
-
Ide hordtam szervizbe
Apám, én és cimborám
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Lada 2107 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
