Szovjet lázadó fenevad
Szöveges ítélet
Örök élet meg egy nap. Ha azt akarod, hogy a gyújtással ne legyen bajod (megszakító) és legyen egy kis plussz erő benne, tegyél bele chip-tuningot és minden meg van oldva egy életre:) a hátsó lengéscsillapítókat még kicseréltem monroe-kra és benne van a gázüzem is. 10000 km-enként cseréltem az olajat, az olaj és levegőszűrőt. sportdobbal nagyon király a hangja megy mint a golyó. nálam 120 volt az utazótempó de a hülye suzukis kiskölyköket is megszégyenítettem vele. 3-ikban verhetetken. Mivel többször is négyen ültünk benne, vagy utánfutót húztam, hátulra beleraktam egy pótrúgót, a gyári rugókat pedig megspékeltem légrugókkal. nem drága és hihetetlenül megéri. Zöldkártyához és műszakihoz semmin nem kellet soha állítani. Ja, és ha ezen tanulsz vezetni, akkor utána már mindent tudsz vezetni.
Hibalista
- kipufogó 2 évente
- jobb oldali keréknél alsó kitámasztó
- fékhenger
- taposólemezek cseréje
- kuplungszerkezet
Ide hordtam szervizbe
a cimborám
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1300 kocka | Következő autója? | colt 1.6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
