Meglássa fiatalúr, ez egy jó autó!
Szöveges ítélet
Kényszerből vettem, mert a seatom behalt (karosszéria mindenütt beázott, az automata váltó is behalt), asszony pont munkanélkülivé vedlett át és nem akartam rákölteni fél milliót, mert annyit sem ért (parasztországunkban az 1,8 automata benzines halálra van ítélve eladás szempontjából, pedig mikor megmondtam hogy mennyit eszik, néhány korszerű kocsit birtokló ember- ignis, astra h, golf IV- megdöbbent, na az adatok: város 9-15 között, vezetési stílustól és időjárástól függően, országút 6-7, autópálya 7-8 liter!). Sebaj, úgyis valami házat akartunk venni, ami árából/pénztárcánkból fakadóan a felújítandó kategóriába esne, na ehhez jó választás a lada. persze ház azóta sincs, de a ladától megváltam mert külföldi utakhoz és a macskatenyésztéshez már nagyon kevés a négygangos kocka. Soha nem hagyott ott, vason fogó fékkel és nem kiemelő kuplunggal is simán lehetett vele menni. az alkatrész olcsó, szinte fillérekért van, és tényleg csak a 17 évesen elhervadt gumifékcsövet, ékszíjat meg benzincsövet kellett cserélni. elnyűhetetlen, és a kiült ülés ellenére sem fájt benne a derekam, pedig erre kényes vagyok! jól pakolható, 300 kiló macskaalom meg sem kottyant neki, a ház előtti meredek felhajtón is lazán felcsapattam vagy 30-al, a korábbi seat cordoba ugyanezt már 100 kiló teherrel sem tudta, 200 kilónál meg annyira leért mindene, hogy nem tudtam vele hazamenni!( a korábbi moszkvicsomat semmi sem tudja überelni, még a landcruiser is majdnem irányíthatatlanná vált mikor 50-nel átléptem vele egy fekvőrendőrt nagy tempóval, a moszkvics ott 60-as tempóval lazán huppant egyet és ment rendületlenül) A motor nagyon erős, simán lehet vele etetni lámpától lámpáig az 1,6 benzines ármádiát, síkos úton a csapatás meg maga a menyország! tágas az utastér, világos, a hátul ülőknek is van elég hely. megtankoltam, és egy budapest balatonalmádi oda-vissza túrát megcsinálva még több mint félig volt a tank, városban még egy százast elautózva ment le valamivel fél alá a mutató! persze tud enni is, de ekkor nagyon nyomom neki. eladtam, és picit fája szívem érte, mert jó kocsi, de nem nőtt a szívemhez. A vevőnek ugyanazt mondtam, mint amit nekem mondott az öreg aki eladta nekem ezt a vasat: meglássa fiatalúr, ez egy jó autó!
Hibalista
- kuplung nyomószerkezetben a nyomórugó elrepedt, na meg első fék vason fogott, de fogott! néha a hátsó lámpa kontakthibás volt, de ez tipushiba
Ide hordtam szervizbe
saját
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Cordoba 1,8 glx automata | Következő autója? | Clio/twingo/swift |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
