Lada Novicska
Szöveges ítélet
els? tulajtól vettem, aki ha beborult az ég még a garázsajtót is bezárta :-)
aranyos volt mikor elhoztam T?le láttam a könnyeket a szemében...
mintha most gördült volna le a gyártósorról
jóóó a festék itt-ott felhólyagosodott/dik dehát 15 éves
2.része
majdnem otthagyott a ro**dt életbe, de mégse! kihagyott a gyútjásom mert a m?szerfel alatt zárlat lett a feszszabályzónak annyi hol volt gyújtásom hol nem a rotor,kismegszakító tönkrement a gyújtáseloszt? átégett ez miatt annyi üzemanyag gy?lt össze a kipuffogó rendszerben hogy a hátsó dobom szó szerint le/kirobbant hatalmas füst és lángcsóvák közepette ezáltal a mögöttem haladó tgk."megijedt" besatuzott és belecsúszott az árokba
és én még így is képes voltam kihúzni ?t akadozó gyújtással és hatalmas hang közepette az árokból!!!!
otthon egy másik kism?helyben mindezt megjavítottuk
jaaa vki el feljtette "visszatenni" a vonohorogvéd? sapkámat ezért vettem rá teniszlabdát
iszonyúan rikit a vörös szín és a zöld labda de figyelemfelkelt? funkciója is van,hogy ott végz?dik a kocsi :-)
3.rész miel?tt téli álmába tettem volna garázsába, pont leesett a hó és miel?tt még nem sózták( lada nem szereti a sólét, f?leg az enyém ismerve egy-két hibáját!!) a környékünket este kimentem hogy milyen érzés "keresztbe kilinccsel el?re!!áááá"-nyári gumival menni.(persze üzemi h?mérsékleten nem hideg motorral) hát volt néz?közönségem :-) a házunk el?tt a réten gondolták sokan hogy ez a marha mit csinál itt este ->eredménye :-( rengeteg benzint +evett és f?tengelyszimmeringes lett a tütüke(de ez már rég felt?nt nekem, hogy fogy az olaj de a kipuffogón s annak füstjén semmi nyoma nem volt,csak hosszabb utak és pörgetések után fogyott olaj látványosan)
ekkor gyorsan szervíz kicseréltettem akkor már cseréljék a másik két szimmeringet is a szelepszár és a gyújtáselosztó szimmeringjét is és ha már egyszer le van bontva az eleje a vezérm?szíjat is biztos ami biztos alapon kicseréltettem 8000 Ftból +úsztam aztán go garázs
rá egy hétre felmentem a Totalcar szerkeszt?ségébe hogy átvegyem a Winkler Róbi Nivájából megmaradt kormányt, mivel én nyertem + de beszereltetni már csak jöv?re amit várok nagyon :-)
de az már megint egy másik story lesz...
Hibalista
- jobb els? kerékcsapágy csere-2000FT
- váltótartó gumibak-800Ft
- zárható tanksapka-2000ft(tönkrement_a benzinkúton annyira rátekerték hogy a kúton a tankolóállások mellett hidegvágóval szedtem le szikrák mellett mert elcsúszott a menete mikor a balfék kutas visszatette azóta senkit nem engedek a kocsiba tankolni, úgy azért néztek hogy mit csinálok én tankolás helyett)
- vezérm?szíj-2200ft
- els? fényszóró-10000ft
- leveg?sz?r? 400ft
- oldalsó indexbura 350ft,rotor 300ft,megszakító 200 gyújtáselosztófedél 500 ft,4 db NGK gyertya 500 ft/db
- hátsó kipuffogó dob gyári lada 4700ft
- kicseréltem a váltóm? és diffi olajat is azóta "élmény" váltani
- olajsz?r? 1000ft,motorolaj csak castrol
- vezérm?szíj 2300ft gyári
Ide hordtam szervizbe
munkahelyemen a m?helybe még mindig
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 169000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | renault mégane;audi a4; polo | Következő autója? | majd csak lesz vmi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
