A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 2104-3 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

KockaZsiguli - 21043

Szöveges ítélet

Az autót édesapám vásárolta 1991-ben 2 évesen mindössze 1500km körüli futásteljesítménnyel 1 kertész ismerőstől, akinek túl kicsi volt a cipekedéshez. Az ismerősnek pedig osztrák rokonok vették ez az oka annak h 1500ös motorral illetve 5ös váltóval rendelkezik(itthon csak ´92-től raktak kombiba 1500ös mocit, 5ös váltót meg csak ´94től...). Kezdetben árubeszerzéshez használta édesapám: Győrből Pestre járt vele ruhákért kb. 1évig utána pedig 9 évig piacozás volt a sorsa (kb. 3-400kg terheléssel nap mint nap). 2001-ben aztán befejeződött a piacozása: feleslegessé vált, úgy döntöttük eladjuk. Ám már ebben az időben is csak mélyen áron alul vásárolták volna meg és azok is a keleti országrészből (győriek vagyunk). Aztán édesapám meggondolta magát(ebben benne volt az én unszolásom is). Hasznos is lett ez a döntés: a rokonságban 2 építkezést is végigcsináltunk vele (vonóhoroggal is rendelkezik). A culágerkedés után kapott egy új fényezést is. 2003-tól a sógorom használta munkába járáshoz(ő teljesen közömbös a kocsihoz, illetve nem, mert tarthatom a garázsukban:) ).
2006augusztusában aztán megkezdtem utcai használatát, a barátaim legnagyobb örömére akiket már sok éve untattam a Lada témakörrel. Mivel előtte is vezetgettem már a vasat nem ért váratlanul a nehéz kormányzás illetve a határozottságot igénylő fék.
2007 tavaszán, nyarán sok helyet megjártam vele, többek között a Balcsit 3 alkalommal illetve 1 horvátországi edzőtábort is, ami győrtől 900 km-re a bosnyák határ közelében a tengerparton (Splittől 160km-re délkeletre) volt. Természetesen az út előtt elvittem a szerelőhöz, de ő azt mondta h semmi olyan látható baja nincs ami miatt megállna. Így is lett: a legcsekélyebb hiba nélkül elvitt, illetve visszahozott minket, a sok "szakértő" ismerős("le fogtok robbanni!!!") álláspontját megcáfolva teljesített 110-120as utazóval, (7,1 literes fogyival)
Nem mondom hogy elfogulatlan vagyok, de alapvetően egy megbízható autó, aminek ha megadjuk azt a nem túl sokat amit kér, nem fog útszélén hagyni(ahogy minket se hagyott soha)
Update: 2008.10.21.
Nos az autóba repült pár ezer kilcsi, eléggé bulis nyara volt! volt még egy horvát túránk is, mely most rövidebb volt a tavalyinál kb 1800km oda-vissza+ mászkálás ott (pag sziget). Volt még néhány Balcsi meg egy Szeged is, de a legcsekélyebb hiba nélkül! Vagyis a horvát utunk során előfordult egy hatalmas, szinte orvosolhatatlan hiba, mely a tovább haladást kockáztatta: lehalt a kilóméteróra :D Ennek az volt az oka, hogy a 20éves km spirál meghajtó, mely a váltó oldalában van, kissé eresztette már az olajat, gondoltam kicseréltetem. Ez meg is történt, bár Karcsi bá jelezte, hogy szerinte tök felesleges, mert annyira nem szórja az olajat. Na a cserealkatrész kb 600Km t bírt, és ez teljesen jellemző a silány utángyártott turbófospisztoly alkatrészekre! csak gyárit, csak oroszt, csak cirill betűst! Esetleg FIAT alkatrész! Ez után már sját kezüleg visszaraktam a régit, hibátlan! Egyéb baja nem volt, a horvát túrát 4személy+csomagok, 110 es átlaggal, 7,1 l es fogyival díjazta... ismét! Még megmaradhat... :D
Ui.: az olajat még most sem (155000km) eszi.

Hibalista

- vízpumpa, kuplungszerkezet, gömbcsuklók, karburátor egyes tartozékai(mágnesszelep-1300Ft), lakatolás, fényezés, golyóscsap, hűtőforrasztás (réz, tehát javítható), km spirál meghajtója

Ide hordtam szervizbe

Karcsi bá, Győr, Kossuth utca vége. Mindenkinek ajánlom, becsukott szemmel szereli, már a telefonhíváskor tudja mi a baja, és ami a legfontosabb: feleslegesen nem cseréli le a még jó eredeti alkatrészeket, csak ha tényleg rossz, vagy ha rossz lesz...

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nyári Ferenc, Győr- Ménfőcsanak

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1989
Kényelem (7) Használati időtartam 17 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 156000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 601 s Következő autója? Mellé bármi helyette semmi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)