Jó kis orosz mackó
Szöveges ítélet
Rosszat nem igen tudok írni róla a tönkremenő rotorokon kívül. Ebből kb 10 db-t fogyasztott a 7 év alatt. Kezdetben 60-80 Ft volt, 1994-ben sem volt drágább 300 Ft-nál. Kb. 5-10 perc alatt kicseréltem és usgyi tovább. Hátránya a tipusjellemzőkből fakad. Orrnehéz, hátsókerék meghajtásu lévén révén fékezéskor, csuszos után gázadáskor is kitört a segge. A csomagtartója nem volt tul nagy, az ajtókat ugy kellett bevágni mint egy ólajtót. Kormánya parkolásnál embert kívánt. A fékek nem voltak rosszak, a váltóját meg egyenesen imádtam. Tettem bele risztót, akkori időkhöz mérten csucs Sony rádiós magnót 4 hangfallal. (1988 !!!) Ausztriában 650 shillingért vett RPM-el (fordulatszámmérő) is felruháztam. Orosz gumikat Michellinre cseréltem, Boge lengéscsillapitókkal. Összességében szerettem azt az autót.
Hibalista
- A gyujtás elosztó rotorja 4000-6000 km-enként tönkrement.
- A fesz. szabályzó egy kötelező szervíz után rossz volt. (szerintem a szervizesek cserélték ki egy rosszra) Ezt pár égőm bánta, nagyobb károm nem lett belőle.
Ide hordtam szervizbe
Klapka u-i Lada szervíz (Most u.ott Citroen szervíz van) Itt cserélték ki a jó fesz. szabályzót egy rosszra (szerintem)
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
A Klapka u után egy maszek szerelő Budafokon, aki kíváló volt
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Trabant 601 S | Következő autója? | Egy Peugeot 309 1.4 i-t vettem |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
