Jó az öreg a háznál
Szöveges ítélet
Valutás vásárlás, külföldi rokon segítségével soron kívül (két hónap) jutottunk hozzá, pontosabban Apukám. A verda, álmaink netovábja volt, a Zaporozsec után egy négyajtos, vízh?téses, orrmotoros, legf?képpen Új autó.
Késöbb, mikor már nekem is volt jogsim, egyszer-egyszer vezethettem, szül?i felügyelettel, ugyanis ? "volt" apukám féltett kincse a közelmultig.
Így inkább csak az utas szerepe jutott nekem, és a javítás. Édesapám, koránál és betegségénél fogva csak vezetni tudtta, de ha valamihez le kellett hajolni (kerékcsere, fékbetétcsere) az rám maradt. Késs?bb miután elkezdtem dolgozni nekem is kellet egy saját auto, ezért az els? szembejöv? roncsot megvettem (nem lada volt) amit három évig használtam. Idén 2005, a lada nyugdíjba ment. lecserélték egy s..kira, én pedig lecsptam rá mivel most a "ha ló nincs a lada is jó" eset forog fent.
Vidékr?l Kb. 40 Km -t kellet vel mennem hazáig, de az maga volt a pokol. Fékeznem eggyáltalán men kellet, elég volt levenni a gázt és zonnal lapult az orrom a szélvédön. A túrához Kb Húsz liter benzin kellett amit néhany nap allatt, el?sször megfeleztem (fék generál), azután a háromnegyedére, Kb. 8,5-9 literre redukáltam, néhány gumi benzincs? cseréjével. Az autót a mai napig, naponta használom, eggy oriási hiányossága van, hátul csak két bizonsági övvel szerelték, így ha a család minden tagját felpakoljuk akkor a feleségem az, "ezt az autót nem tudom vezetni" kijelentéssel kénytelen a hátsó sorban, két gyerek?lés között nyomorogni, míg én az öt éves fiammal elöl terpeszkedek. Mindent egybevéve csak milliomosoknak ajállom a fogyasztása miatt, bár ezt így 140 000 Km után egy els? túlméretre fúrás valószinü orvosolna. Az alkatrészek fillérekbe kerülnek, Kb 2000,- fotintból bármit meg lehet venni hozzá (fékbetét, kipufogó, kerékcsapágy) a szerelést pedig magam csinálom.
Hibalista
- gyujtáselosztó alaplap; veztengely; szelepszárszimering 2x; felnik 2x (rozsda); gumik, fékbetétek, fékpofák, sokkkkszor; vizpumpa; gumicsövek; termosztát; f?téscsap;
- feszszabályzó; kuplung munkahenger; els? fékmunkahengerek (karmantyú cs);
Ide hordtam szervizbe
csináld magad mozgalom
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
ismer?s
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 16 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | swift 1.0 | Következő autója? | astra f kombi |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
