Itthon még mindig az egyik legjobb vétel(?)
Szöveges ítélet
18 évesen vettem meg, beszámított autó volt valamelyik márkakeresked?nél. Állítólag egy korai, Nyugatra gyártott autó volt, 1993-ban hozták be Némo.-ból. Lehet, hogy emiatt is volt szerencsém vele. Az elejét?l kezdve egyetlen egyszer nem hagyott az úton, de nem is hanyagoltam el soha. A 3. évben jött el az ideje, hogy "újjáépítsem", írd és mondd 150.000 forintomba került egy olyan autó, ami akár a gyárból is éppen kigurulhatott volna. Legnagyobb tétel persze a lakatosmunka volt, de a kötelez? küszöb és orr-rész kicserélése és új festés után tökéletes lett. Kisebb motorgenerállal teljesen megsz?nt a motor olajfogyasztása (a szerel? valamelyik BMW szelepszár-szimmeringjeit tette bele+új tömítések mindenhova. A 4 fokozatú váltóval soha nem kellett foglalkoznom, és tapasztalatom szerint jobban is gyorsult, mint az 5 fokozatú, bár 100 km/h táján igen hangosan kellett nyomni a zenét. A futóm? tökéletes a magyar utakra, egy komplett feljavítás nagyságrendileg 20-25.000-b?l kijött. Amire jobban kell figyelni, az elektromos hálózat, komplett biztosítékdoboz és akkumulátor cserével megoldódott az olykor nem világító lámpák gondja is. Jelenleg az autó garázsban áll, nem használom, de megtartottam, olyan jó kis tartalék autó, amire biztosan számíthatok, ha egy id?re másik autó nélkül maradnék.
Hibalista
- Rozsdaproblémák (80.000 festéssel együtt), motor olajfogyasztása (10.000 és teljesen megsz?nt), elektromos gondok (30.000 új fényszórókkal), futóm? (20.000).
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 33 | Következő autója? | Toyota Carina |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
