IGOR, a harcos
Szöveges ítélet
Én nem tudom,hogy lehet egy izmos kockát férfi embernek nem szeretni.Még a párom is csapatta.
Úgy vettem,hogy nem volt jó a km.óra számlálója,valami maffia üldöző autó volt.Hogy kié is volt valójában az a mai napig nem derült ki.3-hónapja adtuk el mert nem tudtunk ellenálni egy alkalmi ajánlatnak.Azóta a másikra a hitelt intézzük.Az előző gazdái tuningoltak v.mit rajta,mert 0-100.ra 9.4 sec. a végsebességét nem tom,mert az órát kiakasztotta még a négyes váltóval is.A fogyasztása vásárláskor 10-18l,de az az erő.
Aztán sport vez.tengely ,szelepcsere,olaj,gyujtás,beállítások,valamint kapott egy sportos dobot a végig csak (60)-as cső helyett és láss csodát:GYorsulás 0-100.ra 10.7sec,fogyasztás :orsz.6.2,város8.5 vegyes 7-8,HA NEM VOLT NAGYON ZAVARVA,de ezt nem nagyon tudtam megállni.
Az utóbbi időben viszont már egyre éhesebb lett,még a páromnál is 10-12-őt evett,holott a leggyengébb kompresszió 12,9.(szerintem a szelepek miatt mert elég erős szelephangja van)
Extrák a SUZUKI-hoz képest:
-Lámpamoosó
-fordulatszámméró,műsz.fal világítás fényerő szab.
-fényszoró magasság állítás
-óra
-2db tolatólámpa
-hátsó ablakfűtés
-belülról állítható oldalsó tükrök,
-üzemanyagszint lámpa
-motortér világítás
-kesztyűtartó világítás
-fékolajszint visszajelző
Nagyon szerettem hajtani,igazi sportkocsi,stabil uttartás (nyomtávszélesítéssel),Viszonylag jó fékhatás kisebb filléres beavatkozásokkal.A testvérem 1.3-as SUZUKI-jánál(10-éves) 1000-szer biztonságosabb és könnyebb kijavítani.Amikor átultem abba a stift-be a szokásos tempómmal utazva bizony bizony túlcsúsztam egy két kereszteződésen,pedig a gumik is jók voltak.
Ez alatt a 7-éves barátságunk alatt egész jól megtanultam autót szerelni,mert a motoron kívül 2-havonta gondoskodást igényelt,akár az előző trabantom.A műszaki és a zöldkártyáztatás külön rituálé volt a sok látvány és motoralkatrészeknek köszönhetően.A minap találkoztam vele (messziről megismerni a hangjáról),elment mellettem,bevágódott a körforgóba vagy 80-al kopp keresztbe ,NA akkor megdobbant a szivem,és tudom ,hogy még egy ilyen sportos igénytelen autóm nem lessz,de jó volna még egy kicsit csapatni vele.
Hibalista
- Álltalában a szokásos ladabetegségeken kívül semmi.
Ide hordtam szervizbe
én szerelgettem meg a haverok
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
néha egy öreg szaki
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | valami 1-2éves dízel |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
