A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 2107 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

IGOR, a harcos

Szöveges ítélet

Én nem tudom,hogy lehet egy izmos kockát férfi embernek nem szeretni.Még a párom is csapatta.
Úgy vettem,hogy nem volt jó a km.óra számlálója,valami maffia üldöző autó volt.Hogy kié is volt valójában az a mai napig nem derült ki.3-hónapja adtuk el mert nem tudtunk ellenálni egy alkalmi ajánlatnak.Azóta a másikra a hitelt intézzük.Az előző gazdái tuningoltak v.mit rajta,mert 0-100.ra 9.4 sec. a végsebességét nem tom,mert az órát kiakasztotta még a négyes váltóval is.A fogyasztása vásárláskor 10-18l,de az az erő.
Aztán sport vez.tengely ,szelepcsere,olaj,gyujtás,beállítások,valamint kapott egy sportos dobot a végig csak (60)-as cső helyett és láss csodát:GYorsulás 0-100.ra 10.7sec,fogyasztás :orsz.6.2,város8.5 vegyes 7-8,HA NEM VOLT NAGYON ZAVARVA,de ezt nem nagyon tudtam megállni.
Az utóbbi időben viszont már egyre éhesebb lett,még a páromnál is 10-12-őt evett,holott a leggyengébb kompresszió 12,9.(szerintem a szelepek miatt mert elég erős szelephangja van)
Extrák a SUZUKI-hoz képest:
-Lámpamoosó
-fordulatszámméró,műsz.fal világítás fényerő szab.
-fényszoró magasság állítás
-óra
-2db tolatólámpa
-hátsó ablakfűtés
-belülról állítható oldalsó tükrök,
-üzemanyagszint lámpa
-motortér világítás
-kesztyűtartó világítás
-fékolajszint visszajelző
Nagyon szerettem hajtani,igazi sportkocsi,stabil uttartás (nyomtávszélesítéssel),Viszonylag jó fékhatás kisebb filléres beavatkozásokkal.A testvérem 1.3-as SUZUKI-jánál(10-éves) 1000-szer biztonságosabb és könnyebb kijavítani.Amikor átultem abba a stift-be a szokásos tempómmal utazva bizony bizony túlcsúsztam egy két kereszteződésen,pedig a gumik is jók voltak.
Ez alatt a 7-éves barátságunk alatt egész jól megtanultam autót szerelni,mert a motoron kívül 2-havonta gondoskodást igényelt,akár az előző trabantom.A műszaki és a zöldkártyáztatás külön rituálé volt a sok látvány és motoralkatrészeknek köszönhetően.A minap találkoztam vele (messziről megismerni a hangjáról),elment mellettem,bevágódott a körforgóba vagy 80-al kopp keresztbe ,NA akkor megdobbant a szivem,és tudom ,hogy még egy ilyen sportos igénytelen autóm nem lessz,de jó volna még egy kicsit csapatni vele.

Hibalista

- Álltalában a szokásos ladabetegségeken kívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

én szerelgettem meg a haverok

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

néha egy öreg szaki

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1988
Kényelem (3) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 601 Következő autója? valami 1-2éves dízel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)