Gépállat, avagy az elpusztithatalan ?ser?
Szöveges ítélet
at elözö autom egy renault 5 alpine turbo volt,csak a kasznija szétrohadt és a mecsináltatása eléggé elhuzodott.kapta egy ajánlatot hogy van egy lada 1300 kocka 80 ezerért kivonva a forgalombol.olyan igazi szép BKV kék.megvettem névreirva ,mindennel együtt 150 ezernél állt meg az összeg.igazi szoci auto.!!eleinte utáltam. a valodi mübör ülések nyáron,felejthetetlen élményt kozott..elsö tuningolás egy sportdob,merjtöl olyan szép hangja lett hogy élvezet volt hallani.aztán kicseréltettem a hátso rugokat combi rugokra,és attol olyan szépen emelte a fekeét,csak sajna a satbilitás oda lett.a balatonendrédi bekötöuton max 80 volt mert a barnamedve hamar beköltözött volna a nadrágba:)aztán meglkapta még a renaultbol maradt 2 db plüs kagyloüléseket,ja és még a 3 küllös dimo sportkormány.a végsö optikai alkotás,mikor felkerültek rá a 195x50x15 papucsok.gyönyörü volt,meg kellhagyni akkor szerettem bele igazán.bár vezetni nem volt kellemes mert a magas ülés miatt igencsak hátra kelett fesziteni a bokát hogy ne nyomd neki annyira ,de megérte.1-2 ben istenkirály volt,de salyna 3.ra elmentek a pacik legelészni.2.ban 80-ig huzattam de akkor már torokszaggato üvöltésban tajtékzott és követelte a a 3,.at.140 volt a mx,bár lehetet volna szerintem tovább is nyomni,de a difi,vagy valami más olyan égtelen morgásba tört ki, hogy a pokolgép zenélyét simán elnyomta, pedig dübürgött benne rendesen az urolga befabrikált hangszorokbol,melyeket a kalaptarto rejtett el.néha betettem a csom.tartoba egy 300 wattos mályládát,de nem szerett ott senki, mert amikor szolt akkor mindenki ciripet mellé valamit.az a lényeg hogy mindenki megnézett az én drága igor nevü autommal.félteni nem kellett mindenki lehuzodott elöle, mivel pl egy luxusmerci fényezés többe lett volna mint az én autom mindenestül együtt.télen stenkirály volt, téligumival ,lemezfelnivel, mindehol elmentem vele, nem kelett besulyozni,szoval nem tehetelne a drága kis igor.ha valaki látja az ITL657 f.rendszámu ladát akkor gondoljon rám valahol kötcse felé garázdálkodnak vele ,ofda adtam el,és azota igencsak szétrohadt.
MINDENESETRE AZOTA IMÁDOM A LADÁT.most astrám van caravan diesel,jo-jo,de a vezetési élmény sehol nincsen az én jo kis orosz automhoz képest,de azért az astra is nagyon jo
Hibalista
- csapágyaztatnom kellett,az egy 50 ezerben benne volt,
- radiátorcsap szállt el,de az nem vészes.
- a szilentek nem birták a 195/50/15 aulufelniekt,igy 2 honap után már szarok voltak a 3.re már annyira odavoltak hogy a kerék sklyát ha meghosszabitottuk volna akkor valahol a motorháztetön összeért volna
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | renault5alpine | Következő autója? | opel astra caravan 1,7 diesel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
