Gályás piros
Szöveges ítélet
Anyukámék vették még valamikor 95 tájékán jó drágán majdnem egy millióért. Már ekkor elkezd?dtek a problémák alapból nem volt ?tés és a mai napig sem jó. Én 97-óta vezetem. Az els? nagyobb probléma kb 15000 km-nál jelentkezett ekkor ment tönkre el?ször a gyújtás megszakító. Ezután már jöttek rendesen a hibák, de soha nem hagyott ott az útszélén. A legdurvább az volt, amikor egyik pillanatról a másikra 2 henger beadta az unalmast. De egy kis piszkálgatás után sikerült egyet elindítani és így bevittem a szervízbe.
A kuplung tárcsa tönkremenetele egyébként a sok utánfutózásnak roható fel. Sokszor vittem vele a megengedettnél jóval nehezebb rakományt. A legrosszabb talán az volt, amikor 150 km távolságról elhoztunk vele egy kombinátort /kb 700-800 kg/ meg sem kotyant neki.
Egyedi élményt nyujt ha télen kell vele menni valahova, vagy sártengeren kell keresztülmenni. Munkás autónak kiválóan megfelel, olcsó alkatrész, minden szerel? megcsinálja.
Hibalista
- Gyujtás elosztó, kuplung tárcsa, önindító, f?t?radiátor, f?t?csap, index kapcsoló, vízpumpa
Ide hordtam szervizbe
Kacso Kft Forró
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
