Ezüst nyíl :)
Szöveges ítélet
Na ez az autó amit nem kell senkinek bemutatni. A jó kis russian power, a fiatal szovjet mérnökök legendává vált alkotása, na meg a rallyfanok "kedvence". Az autó maga egy nagy guruló vas, kisebb autószerelői hozzáértéssel otthon javítható, nincs benne bonyolultság, nem kell minden apró hibával szerelőhöz rohanni. Én kb.152000, csakmert az óra biztos átfordult. Több nemhiszem hogy volt benne, ugyanis 200000 felett egy Ladán már lerohad a sárvédő elöl a lámpánál. Amolyan betegség vagy inkább átok, csakugy mint a talpas és összekötő gömbfejek, és a 2105-07es tipusoknál a kontakthibás hátsó lámpa. Ezektől függetlenül megbízható, egyszer hagyott cserben fordulatszámmérő-elektronikai hiba miatt (nem gondoltam hogy ott van a hiba) A fogyasztása: én 8-9 literrel eljártam vele ami szerintem nem vészes, főleg ha benzin-gáz üzemű (de nem szabad túlzásba vinni a gázüzemet mert káros lehet). Alkatrészárai olcsók, bár nem spóroltam vele ha a "jobbat" kellett venni, azon ne muljon. A vezetési élmény olyan rallys csapatós, nem kell sajnálni bírja, orosz vasból van, első autónak (főleg ha nagylábú a tulaj) kiválóan megteszi.
Hibalista
- Futómű, motor, kisebb elektronikai káosz, és persze a kuplung :)
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Skoda Fabia |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
