A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 2107 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez még AUTÓ!

Szöveges ítélet

Három éve vettem egy fiatal sráctól, els? tulaj volt, vigyázott is rá. Minden tök gyári volt benne, nem volt vonóhorog, meg gagyi tuning. Azóta is így fest, általában meg akarják venni a benzinkutaknál, meg azt kérdezik, hogy honnan szereztem új Ladát. Most, hogy 15 éves lesz. A fél országot bejártuk, soha nem hagyott ott sehol. 10000-ként, vagy fél évente megy karbantartásra, ilyenkor olajat és sz?r?ket cserélnek benne, beállítják a gyújtást meg a szelepeket, ha kell, és úgy általában átnézik. Mindezt bagóért. Lehet, hogy ez a megbízhatóság kulcsa?
120.000-nél elkopott a kuplung, meg a lengéscsillapítók, ez egy kicsit húzós volt. (20.000.-Ft) A hátsó lámpák rajtaütésszer?en kontakthibásak lesznek, javíthatatlan, a f?téscsap rendre tönkremegy, de párszáz forint és háromnegyed óra a csere, el lehet viselni. Ezen kívül csak kopó fogyó alkatrészeket cseréltek benne, fékbetétek, izzók, ilyesmik. Az els? futóm? nem bírja a budapesti utakat, sokat kell vele foglalkozni, de ez szintén nem megterhel?. (Ezt különben sem az autó hibájának rónám fel, inkább szeretett f?polgármesterünknek).
A teljesítménye több mint elég, városban mindenkit ver, autópályára meg nem megyünk, oda kevés a négy gangos váltó. Szegény csak pörög és zabálja a benzint. Hétvégén délután néha felmegyünk tekeregni a város körüli országutakra, (pl. Kóspallag-Márianosztra), és élvezzük az autózást. Orrmotor, hátsókerék, merev tengely, könny? kaszni, nincs más autó, amit ilyen élmény vezetni. Ez még autó, nem egy négy keréken guruló mikrocsip, m?anyag kaszniban. A fogyasztás amúgy 8-10 L között. Inkább tíz körül, de mondjuk ebben benne van a fent írt vezetési élmény, ami a barátn?m egyébként nagyon jó Astrájából kimaradt.
Kispénz? fiatalok ideális autója, bagóért megvehet? és fenntartható. Nem cserélném el semmire. Vagy talán egy másik 07-re.

Hibalista

- Els? futóm? alkatrészek, kuplung, f?téscsap, kuplungf?henger, amúgy csak ami kopik és fogy (fékbetétek, izzók, stb.)

Ide hordtam szervizbe

Ismer?s bácsi a szomszéd utcában, mindent megcsinál egy délután alatt, normális áron.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 106000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 2101 Következő autója? 2105 vagy 07
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)