Ennél jobb autó nincs!
Szöveges ítélet
Az elmúlt 20 év és 220000 km használat alatt soha nem robbant le, egyszer sem fordult elő, hogy vontatni, trélerezni kellett volna. A motor teljesen eredeti, nem volt még megbontva, csak szelepszár-szimmeringet kellett cserélni 170 ezer körül. Alig fogyaszt olajat, szép a hangja, jól húz, olyan, mint új korában. Eredetiek és jók a lengéscsillapítók, kerékcsapágyak, a gömbfeljeken kívül az egész futómű. Pedig elsősorban áruszállításra használom az autót, nem ritkán van benne 600-700 kg teher, meg az utánfutón további 1 tonna.
A mai autókhoz képest gyenge, de azért egy imádott HTP fábiát vagy egy 1.0 mi autónkat csúnyán legyaláz.
10 éve gázzal is üzemel, télen városban 10-11 liter gázt fogyaszt, városon kívül 8-9-et.
Egyetlen komoly hibája, hogy korrodál erősen. 6 éve lett teljesen kilakatolva, de 1-2 éven belül újra neki kell állni.
Hibalista
- Vízpumpa csere 100000 km körül, kuplung csere 100000 majd 200000 km-nél, szelepszár.szimmering csere 170000 körül, gyújtásállítás kb. 15 ezrenként. Gömbfejek 180000 körül.
-
Ide hordtam szervizbe
Bajkán Center Kft. - Sződliget
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
otthon
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 20 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 220000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 2102 1200 Kombi | Következő autója? | megmarad örökre |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
