EGU-808, azaz a piros villám. Vagy dörgés.
Szöveges ítélet
Jó sok pénzért jutottunk hozzá, az biztos.
Végülis idős buszsofőré volt, aki állandóan glancolta, tényleg gyönyörű állapotban volt a kocsi, minden Lada barát amikor meglátta, ba volt halva tőle, főleg mikor meghallgatták, hogy jár a motor: mint egy vadi újé.
Nem kellett különösebben hozzápiszkálni, a fent említetteken kívül, de ha az ember szereti és kíméli az autóját, akkor nem szabad nagy bajnak történnie. Egyszer hagyott cserben, a gyújtáselosztó-fedél leégett, de mivel ez 300 Ft-os móka volt, ezért utána vettem még hármat, amit a csomagtartóban tartottam, hátha baj lesz. Volt is párszor.
Lehet, hogy nem túl nagy szám lesz a végértékelés, de bizonyára azért, mert most már tudok objektíven nyilatkozni róla, hogy már eladtam. Azért adtam el, mert nem volt elég a teljesítménye, tuningolni sajnáltam, gyilkolással meg kár lett volna tönkretenni egy ilyen szépen megkímélt Ladát. Úgyse ment volna jobban. Azóta BMW 325i-t hajtok, amit nagyon szeretek, de néha nosztalgiázok a Ladáról.
Fájó szívvel adtam be egy kereskedésbe, 320e Ft-ért, úgy tudom 360-ért megvette vki. Úgy tervezem, hogyha nagyon meggazdagszom, kiderítem, ki volt az, és visszavásárolom Tőle az autót. Eléggé a szívemhez nőtt...
Végszóként annyit, hogy ha szép Ladát kifog az ember, akkor minimális fenntartási költséggel lesz egy olcsó, de férfias autója. Inkább, mint egy 2x annyi idős suzuki swift....
Hibalista
- Gyújtáselosztó-fedél 300 Ft (ez rendszeresen)
- Karburátor 12.000 Ft
- Akkumulátor 12.000 Ft
- Kuplung 10.000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Csináld magad mozgalom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 62000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Izs, a puttonyos | Következő autója? | BMW 325i |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
