Csakis keresztben avagy szórd a pénzt és nyomd neki
Szöveges ítélet
Attól hogy öregé volt nemtuti az autó... kívülről gyönyörű szép megvettem csapatni.Egy darabig ment is aztán le le ált egy henger.
Semmi gond leműszakiztattam frankón minden pöpec rajta. Így, hogy volt műszakim meg minden tuti, már az utcán csapattam :D keresztbe állandóan. Szárazon azért kellett a kuplung rugdalás de riszálta a popót rendesen.Nagyon jól ment a gép 1.6 os okat verte sorra.Hozzáteszem full gyári 1.5 ös. Aztán összetört picit nyugati autónál 500 ezres kárt 20 ból megúsztam és persze hazajött az autó 40km-t bugdácsolva meg nehezen kormányozva de hazajött. 3-4nap aztán ismét kilincsel előre... időközben felfedeztem milyen jókat lehet vele durrantani gyujtás le pár gázfröccs és durrrrr... teltek múltak a napok nem biztos hogy jóttesz ez a durrogtatás meg persze a 8000 be is bőven bele lett forgatva párszor jobban füstölt mint a szénné tuningolt dízelmatyik csak persze kéken.16l es fogyasztás+1l olaj Autó leált nemindul motor ki és mivel sok fölösleges pénzem volt kapott egy tuning motort ez még járatós de erre már vigyázok mint a szemem fényére :D Tulajdonképpen egy pénznyelő de hihhetetlen sok élményt adott és ad mai napig persze keveset használom mert 3. autó de imádom.
Hibalista
- megvételkor nem ment: karburátor termosztát
- forgalomba helyezéskor: kaszni futómű kardán gyűrű kuplung,kipufogó
- 3.xra fűtéscsövek fékek komplett motor gyújtás kuplung...
-
Ide hordtam szervizbe
Otthon
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | golf | Következő autója? | Mustang |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
