Az imádott RUSZKIMERCIM!
Szöveges ítélet
2006 májusában vásároltam az autót első saját autónak. Mivel a szülőknek 110-es ladája és a nagyapának kockája van egyértelmű volt a választás: "ruszkimercit akarok". A vásárlást gyorsan elintéztem, de ezt azóta sem bántam meg. Voltak hibái amiket lassan kijavítattok(komplett vezérlés), de ezeket is azért csináltattam meg mert zavart a hatalmas szelephangja. A karosszéria is lassan javítgatásra szorul, de még ráér a műszakiig. Az első lépés volt a hifi amit többé-kevésbé magam csináltam. Utánna sportkormány plussz egyéb apróságok.
Most gyújtáselosztót kellene kicserélni, mert nincs rendes előgyújtás, de most nincs rá keret. A fogyasztása most ezért elég horror: fél tank / 150 km. De ennek ellenére IMÁDOM.
UPDATE 2008.05.26!
A gyújtáselosztó csere az előző írás után megtörtént, azóta megtettem vele újabb 7000 km-t. A gyújtás helyreállt, azóta nem kellett állítani.
Tuningdob le lett szerelve, helyette gyári rendszer került.
Elég nagy kiadással járt a kasztnizás (~100000HUF).
Az ülés fixre van hegesztve, cserélni kell mivel közben a varrás is szétfoszlott.
Állandóan visszatérő hiba a szelephézagok elállítódása kiadós utazás után.
Karburátor tisztítás után beállt a gyári fogyasztási érték.
+elfüstölt egy pár első hangszóró
Továbbra is imádom!
Hibalista
- Szelephimbák, vezérműtengely, vezérműlánc, láncfeszítő patron, főtengely szimering. Kell még gyújtáselosztó, ülésállító
-
- UPDATE:
- + gyújtáselosztó, új kipufogó rendszer, 4 gyertya, első sárvédők, köténylemez, hátsó sárvédőívek
Ide hordtam szervizbe
keleti autókon edződött alföldi mester
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 153000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 2110 | Következő autója? | BMW 750iL (Elég lesz egy 330i E46 is) :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
