A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Nova (1981)

Nova 2107 1500i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az imádott RUSZKIMERCIM!

Szöveges ítélet

2006 májusában vásároltam az autót első saját autónak. Mivel a szülőknek 110-es ladája és a nagyapának kockája van egyértelmű volt a választás: "ruszkimercit akarok". A vásárlást gyorsan elintéztem, de ezt azóta sem bántam meg. Voltak hibái amiket lassan kijavítattok(komplett vezérlés), de ezeket is azért csináltattam meg mert zavart a hatalmas szelephangja. A karosszéria is lassan javítgatásra szorul, de még ráér a műszakiig. Az első lépés volt a hifi amit többé-kevésbé magam csináltam. Utánna sportkormány plussz egyéb apróságok.
Most gyújtáselosztót kellene kicserélni, mert nincs rendes előgyújtás, de most nincs rá keret. A fogyasztása most ezért elég horror: fél tank / 150 km. De ennek ellenére IMÁDOM.

UPDATE 2008.05.26!
A gyújtáselosztó csere az előző írás után megtörtént, azóta megtettem vele újabb 7000 km-t. A gyújtás helyreállt, azóta nem kellett állítani.
Tuningdob le lett szerelve, helyette gyári rendszer került.
Elég nagy kiadással járt a kasztnizás (~100000HUF).
Az ülés fixre van hegesztve, cserélni kell mivel közben a varrás is szétfoszlott.
Állandóan visszatérő hiba a szelephézagok elállítódása kiadós utazás után.
Karburátor tisztítás után beállt a gyári fogyasztási érték.
+elfüstölt egy pár első hangszóró
Továbbra is imádom!

Hibalista

- Szelephimbák, vezérműtengely, vezérműlánc, láncfeszítő patron, főtengely szimering. Kell még gyújtáselosztó, ülésállító
-
- UPDATE:
- + gyújtáselosztó, új kipufogó rendszer, 4 gyertya, első sárvédők, köténylemez, hátsó sárvédőívek

Ide hordtam szervizbe

keleti autókon edződött alföldi mester

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 153000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 2110 Következő autója? BMW 750iL (Elég lesz egy 330i E46 is) :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Nova 1981

További ítéletek (208 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)