Az etalon
Szöveges ítélet
5 év alatt mentem vele 220 ezret. Gázzal, egy torokkal. Leadott így vagy 40 lóerőt. Kéthavonta olajcsere /Valovoline Turbo V. 8 ezrenként./, futóműállítás /mindig egy szatyor talpassal mentem, mert legalább kettőt 10 ezrenként mindig cserélni kellett/. Benzinnel úgy ment, mint egy 1,4 es nyugati benzines,viszont a kasznija az cefetül rohadt. Engem nem ért el a "gyúrjuk ki" korszak, úgyhogy 165/70X13-as gumik, meg utángyártott 2000 forintos kipufogó volt rajta. Az elején, mikor 200 forint volt egy PB palack, akkor 1 forint alatt ki tudtam hozni egy km-t, de 5 év alatt a PB gáz 1500%-ot elkedett /200-ról 3000-re/, úgyhogy átnyergeltem egy dízel kettes Golfba, ezt meg 250 ezer kilóméterrel eladtam 3 kilóért. Keleti szutyok létére ekkor futásteljesítménynél a hengerfejet se kellett levenni, úgyhogy az ítéleteket olvasva szerintem ez nem olyan rossz. Az alkatrészárait azóta is visszasírom, csakhát ugye a fogyasztás...összességében, mivel ez volt az első fiatal autóm, azóta is etalonként tekintek rá. A-ból B-be eljutni, hogy a parasztok ne lihegjenek a nyakadba /busz/, nem kell ennél jobb kocsi. Telente 4 db futózott gumi került rá, ami én csináltattam a gumiüzemben, 2 rugóért darabját. Az eredeti ruszki gumikat 90 ezernél cseréltem le. Jelenleg egy 3 éves klímás dízel kocsit hajtok (4l/100 km), de ha a Lada is eljárna 12 Ft/km-es költségen, gondolkodás nélkül visszaülnék bele.
Hibalista
- a kopóalkatrészek.
Ide hordtam szervizbe
egyik haver. igazi meggájver.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 220000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 1,2 ideg | Következő autója? | golf 2 gtd |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
